Wat je even kwijt wilt #19

Volgens mij is 113 ook door naasten te gebruiken, of anders Sensoor, om er over te praten. Wat heftig voor je :frowning:

Ik heb ook een keer lang met 113 gebeld voor een ander, dus ja, dat kan

De broeken van de WE wel eens geprobeerd? Zijn er ook in grotere maten

De tranen staan echt in mijn ogen. :cry:
Vond het zo prachtig daar binnen, en net zo prachtig van buiten.

Goede vriend van mij werkt daar. Komt inderdaad voor dat naasten bellen. Vinden ze helemaal niet erg, daar zijn ze ook voor

Arme quasimodo :frowning:

even serieus: hoop dat ze nog wat kunnen redden maar als ik het zo zie zal er denk ik weinig overblijven. zonde…

(gelderlander heeft een live stream)

Aiii ik zag een filmpje waar de toren omviel. Hopelijk blijven mensen veilig :sweat_smile:

Beterschap!!

Oh no. Ik kom net thuis van boodschappen doen. Mijn vriend helemaal in tranen. Hij wilde ons zoontje in bad doen en ons zoontje is van de wasmachine afgevallen, daar ligt het aankleedkussen op. :cry:Hij huilde direct en het lijkt er op dat ie niet op zijn hoofd is gevallen. Hij babbelt, lacht en heeft net zijn fles ook leeg gedronken.

Maar mijn vriend is echt super erg geschrokken. :broken_heart:

Wat vervelend :frowning: Ik wil hier geen verantwoordelijkheid voor nemen maar volgens mij is dit inderdaad gebruikelijk advies. En direct hap bellen als je het niet vertrouwt!

Ik voelde me niet echt verbonden met de Notre Dame, maar ik vind het zo triest dat er nu zo’n plek vol met wereldgeschiedenis verloren gaat :pensive:

Brrr ik had gelijk toen ik het van de notre dame zag eigenlijk veel hoop dat het goed zou komen maar nu niet meer :cold_sweat:

Mango had een tijdje fijne. Verder koop ik vaak C&A en random merken op Wehkamp. En pas 2 bij H&M gekocht die verrassend goed zitten.

En ik had ook nog hoop voor de Notre Dame, maar als ik alles lees enzo, denk ik het niet :slightly_frowning_face:

Ik had de vraag al maar even weggehaald. :blush:

Zometeen om half 10 nog naar de fysio. Fijn dat het nog kan vandaag maar ik val nu al bijna in slaap (lig dan ook op bed wat misschien niet mega slim was)

Wat schrikken :cry: arm mannetje en papa! Denk dat je vraag goed was. En anders even dubbelchecken bij de HAP? Ik heb altijd geleerd dat t een goed teken is als ze direct gaan huilen. Dikke knuffel!

Ik kreeg deze net doorgestuurd en de tranen staan in m’n ogen

hm, ja mooi. Ik appte echt exact hetzelfde naar mijn moeder: quasi modo :cry:

Ik snap dat dat schrikken is, gelukkig kunnen ze wel wat hebben. En idd meteen huilen is een goed teken.

Ik ging even naar de bouwmarkt voor een nieuwe wc-bril, maar toen zag ik een tuinbank die precies was wat ik zocht. Ze hadden er nog één in de winkel, dus die man ging hem even uit het magazijn halen, bleek het echt een enórm pakket te zijn wat nooit in mijn auto zou passen.
Dus ik stond even bedenkelijk te kijken, maar ze verhuren blijkbaar aanhangers, dus die man vroeg of ik een trekhaak had, en ik zei volmondig ja!
Dus de bank afgerekend, papieren ingevuld voor de aanhanger, jongen erbij geroepen om te helpen sjouwen, komen we daar bij de auto aan, is er geen trekhaak. :flushed: :grimacing:
Dus toen moest ik snel naar huis sjezen om onze andere auto op te halen, die dus wél een trekhaak heeft, en kon ik uiteindelijk toch nog het pakket mee naar huis nemen.
Wat een hectiek weer. :cold_sweat: