Wat je even kwijt wilt #21

Kind zingt mee met K3. Het liedje gaat: ‘was jij al ooit zo verliefd, tot over je oren?’

Mijn dochter zingt: ‘had jij dan zo’n verdriet, komt het door je oren?’

Ik huil van de lach hahaha :joy:

56 likes

Heeft iemand hier tips voor een leuk maar makkelijk spel en wat makkelijk mee te nemen is op reis?

Uno!

2 likes

Uno of Black Stories vind ik erg leuk!

1 like

Ligt er een beetje aan wat je leuk vindt, maar ik vind ligretto en fluxx heel leuk!

1 like

Ik weet niet zo goed wat ik leuk vind haha. Met vriendinnen of thuis speel ik nooit spelletjes. Maar mijn vriend is wel erg van de spelletjes en we gaan bijna op vakantie. Maar ik ben dus ook niet zo heel goed in spellen :sweat_smile:

Skipbo, jungle Speed, reisrummikub

1 like

Rummikub speel ik veel met mijn vriend! Yahtzee is ook wel leuk, maar ik houd iets minder van kansspellen waar je zelf minder invloed op hebt. Ik neem ook altijd een kaartspel mee, daar kun je gewoon veel mee

1 like

Ik had opeens zoveel zin in een trashy hersenloos programma, dus voor 1 cent 2 weken Videoland gekocht en nu ga ik vandaag heel seizoen 3 Ex on the beach kijken :sweat_smile:

5 likes

Ik vind het echt raar dat er al 1,5 maand ofzo niks gebeurt met het huis boven mij. Oke ik vind het niet erg dat ik die herrie niet heb nu (want ze gaan daar 100% de keuken enz ook vervangen) maar ik snap hun niet waarom ze het zolang leeg laten en waarom er ook niemand bezig is daar.

Monopoly Deal, gaat veel sneller dan echte monopoly en heel leuk.

Ik vind dat ze vroeger veel mooier spraken dan nu. Als je naar series van vroeger kijkt of naar oude bioscoopjournaals vind ik dat je het echt goed kunt horen. Ik denk niet dat het alleen aan de opnameapparatuur ligt. Pas hoorde ik namelijk weer zo’n soort accent, van een vrouw die informatie gaf in een museum, dat er heel erg op leek. Alsof ze beter articuleerden of zo.

2 likes

Gisteren heeft mijn date voor het eerst een frikandel speciaal gegeten, hij wilde het steeds niet want rauwe uitjes en ander gezeur. Ik heb het gewoon besteld en hij verstaat geen Nederlands. Nou hij vindt het dus GEWELDIG. Hij vroeg om iets over half 8 hoelaat de snackbar weer open was. Dus nu gaan we maar zo weer want hij kan niet wachten. Al is dat wel tegen zijn dieet. Of nouja hij heeft niet echt een dieet maar moet vooral gezond eten want hij sport veel. Ik ben gewoon trots dat hij het ZO lekker vindt. Moet alleen wel zo weer naar de snackbar en daar zit ik zelf wat minder om te springen.

48 likes

Hahaha hoe schattig is dit, dat ie meteen weer wilde. :joy:

1 like

Nu wil ik ook een frikandel speciaal. :sob::sob:

3 likes

Aah we hebben net besloten waar we gaan eten voor de verjaardag van m’n vriend en ik heb er zó veel zin in. We gaan naar De Zusters in Maarssen, een restaurant in een klooster, waar o.a. een chef werkt die ook bij de Librije heeft gewerkt. Iedereen komt tegelijk aan en dan is er eerst een soort borrel met fancy amuses, dan krijg je volgens mij een soort rondleiding door het klooster, en dan naar een eetzaal waar iedereen samen aan een lange tafel eet. Je krijgt overal passende wijn of andere drank bij, en daarna ga je nog weer naar een andere ruimte voor je koffie en toetje. En ik heb er zo bizar veel zin in, ik ga hier echt de hele week naar uitkijken.

@Brum gefeliciteerd!

25 likes

ik ben heel gelukkig met mijn vriendinnen maar sinds net zit ik er aan te denken om een vriendschap te verbreken (oke grapje) :broken_heart:
vannacht hadden een vriendin en ik namelijk het geweldige idee om random mijn haren te knippen. dus…
net kijk ik in de spiegel en ja, schots en scheef hahaha echt, hoe dachten we dat dit een goed plan zou zijn?? :confused: straks tweede poging

19 likes

Hahaha ik ging net via de achtertuin naar de ondergrondse container. En toen dacht ik wtf waarom liggen er allemaal tampons in de tuin?!

Ik heb gisteravond toen het donker was mijn tas op de kop gehouden en uit geschud toen ik dacht dat ie leeg was. Maar ik denk dat er in de kleine vakjes nog tampons zaten. :joy: :joy:

15 likes

Wat irritant dat ik nog in de bloei van mn leven (lol) zit en me nu al super verrot voel na een klein beetje alcohol. Ik had altijd super tolerantie, what happened??

Zijn we allemaal al klaar voor vanavond? :sunglasses: Ik wel namelijk! Zin in!

• Ja
  • Nee
  • Waar heb je het over?!

0 stemmers

Ja staat in goede topic.