Wat je even kwijt wilt #26

Deze is wel openbaar.

2 likes

Ik denk dat er voldoende topics zijn om hierover te praten. Als je nog 5 dagen wacht, kun je in het topic terecht dat @Hazel noemde of een van de andere topics voor zwanger & kinderen die nu members only zijn. Dus ik sluit je poll bij dezen.

2 likes

Er is een bewust geen kinderen topic toch @Lula

Ja dat is het topic dat Hazel noemde, waar ik het over heb.

Ah oké :blush:

@Victoria dit is dat topic:

1 like

#%*$£¥ alweer een vlek ik mijn (nieuwe witte) shirt.
Ik gebruik al een keukenschort maar ik blijf vlekken krijgen in mijn shirts die er dan ook nog eens niet meer uitgaan :sob::sob::sob:

Ik zou zeggen dat het onderwerp dat @Victoria noemt, toch wel anders is dan wat er besproken wordt in de beschikbare topics.
Rammelende eierstokken -> wil kinderen
Kinderwens! -> wil kinderen, is aan het proberen
Bewust kinderloos -> wil geen kinderen

Twijfel over kinderwens zit daar dan toch wel tussenin…

2 likes

hmmm, misschien is het je Moeilijkste beslissing ooit? nog te nemen beslissingen mogen ook toch?

1 like

Ooooh, het is gebeurd! Na de stop van EGF nam ik me voor om geen account meer aan te maken. Dat heb ik best lang volgehouden, maar nu was ik er klaar mee. Wel met nieuwe naam en anoniem enzo, maar: hoi!!
Ik vind het weer leuk om mee te kunnen posten :grinning:

18 likes

Ja maar dan heb je geen gelijkgestemden

1 like

Of zelf een nieuw topic openen. Ik denk niet dat we een dergelijk topic al hebben en ik kan me voorstellen dat het in de andere topics toch niet helemaal goed voelt.

Edit: of kan dat ook niet als je nog geen bekend lid bent?

Ik vond m’n schoonmaakster net even heel cute. Het is een klein Turks vrouwtje dat erg van kletsen houdt. Ik had het over m’n vakantie in Griekenland terwijl ik op m’n laptop het eiland waar ik was open had staan op google maps en vertelde dat je vanaf het strand zelfs Turkije kon zien liggen. Toen ging ze op mijn laptop naar Turkije en liet zien waar zij vandaan kwam en wat haar huis vroeger was en waar ze boodschappen deed etc, ze werd er helemaal enthousiast van haha

19 likes

Ik heb een paar dagen geleden ontdekt dat er een muis in huis is :frowning: gister dacht ik nog ‘ok, gelukkig niet in de slaapkamer’ nou 1x raden wat ik vanochtend hoorde toen ik wakker was :sob:

Ben dus extreem bang voor muizen, denk echt wel in de mate van een lichte fobie misschien zelfs. En voel me nu dus heel angstig in mijn eigen huis en weet echt niet wat ik moet doen?? Keuteltjes liggen in de keuken in een hoekje en in de slaapkamer ook langs de plint. In de keukenkastjes geen keuteltjes te zien, maar heb net wel alle keukenkastjes schoongemaakt en al het eten in afsluitbare bakken gedaan alleen er was echt nergens van gegeten? Ik ben zo bang trouwens dat ik de keuteltjes in die hoekjes niet eens op durf te zuigen met de stofzuiger… huis in de hens zetten of verhuizen zijn mijn enige opties vrees ik.

Vandaag te horen gekregen dat aanvraag is goedgekeurd en ik dus kan verhuizen :partying_face: Voor een jaar maar en wéér verhuizen vind ik echt verschrikkelijk maar ook heel blij dat ik weg kan bij mijn gestoorde huisgenoot. En lekker alleen in een studio.

36 likes

Ik vind hem echt geweldig! Ik vind z’n quotes vaak echt super erg on point, heb er nu ook eentje in mn stories denk ik (ja dus haha) en ik wil er ook heel graag eentje hebben eigenlijk

2 likes

Voor in een lijstje ofzo!

Nee snap ik ook hoor!! Denk dat het echt heel erg je ding moet zijn. Ik hou heel erg van provocerende kunst (vaginaketting, mok met piemels) en dit soort quotes. Maar ik vind desenio bijvoorbeeld weer stom, dat vind jij misschien super leuk

on point :ok_hand:

5 likes

Dit had ik zoveel beter kunnen painten.

9 likes