Edinburgh? Leuke stad en mooie natuur dichtbij.
@fysicus inderdaad Slovenië! Of Ierland? Wordt er vanuit Brussel of Charleroi niet op Cork gevlogen?
Ik ben een lastig rapport aan het schrijven voor mijn werk en raak een beetje in een schrijfdip. Nu komt het nummer Fame langs op Spotify en krijg ik opeens meer energie You ain’t seen the best of me yet…
Oké super domme vraag, maar is dit topic normaal members only? Want ik kan hem lezen en zit ruim over de 50 berichten, maar heb geen berichtje naar een admin gestuurd dat ik wil worden toegevoegd o.i.d. En nu wilde ik net dat topic over het member-only worden weer lezen maar ik zie die nergens meer staan terwijl hij eerst altijd bovenaan stond?
Ik snap het niet meer
Nee deze is niet members only
Ik had vandaag een klant die naast mij voor de open deur bleef staan en zei:’ kan ik hier naar buiten?’. Dus ik kijk hem aan en zeg:’ sorry wat zegt u?’. Hij zegt:’ kan ik hier nou naar buiten?’. Terwijl de wind in onze haren blies en die deur wijd open stond…Dus ik zeg:’ eehhhhh…ja ? Natuurlijk’. Dus die man zegt:’ dank je wel!’. En loopt naar buiten. Ik dacht echt van…wat gaat er dan door zijn hoofd heen waardoor hij niet door een open deur naar buiten zou kunnen lopen? .
Toen dacht ik nog bij mezelf, zie ik eruit als Wil.E. Coyote? Hahaha. Misschien denkt ie dat ik de buitenwereld heb geschilderd op een muur ofzo zoals hij altijd deed bij Roadrunner
Omg net een walk-in in Portugese tattoo shop gedaan en nu een tattoo rijker! Lijkt aan de bovenkant wel een beetje scheef alleen hoop dat ie mooi recht op droogt. En anders, leuke herinnering
Klinkt echt als een kutdag!
Goeie reden om jezelf nu te verwennen
Fotooooooo:hugs:
Fotoooo
Zien!!!
Haha zag straks toevallig zo’n voorstukje van een nieuw programma waar ze mensen die spontaan een tattoo op vakantie hebben laten zetten helpen deze te fixen en/of coveren haha. Hopelijk is het niet zo erg?
Ah, oke. Wie weet zien we je nog af en toe verschijnen hier. Zou ik in elk geval leuk vinden. Hoe dan ook, ik hoop dat het goed met je gaat!
Leuk!!!
Mooi!!
Aaaah, ik heb mn visitekaartjes binnen voor mn mini fotografie buisness, ze zijn zo pretty!!
Heel mooi!