Ah jammer. Hoop dat het nu beter gaat.
Kan iemand een photoshop maken waarbij hij ergens in de Tweede Kamer ligt? Of deze pose bovenop een vleugel
Mijn vriend heeft voor lange tijd beschimmelde vuilniszakken boven laten staan toen ik op vakantie was, heel broeierig dus en 1 zak was lek.
Nu vond ik net 3 popjes of coconnen ofzo. En ik google net maden en gadver dat was het dus gewoon.
Ik vind het zo moeilijk he want ik ben echt niet schoon maar ik ben vooral heel slordig. Dit is smerig.
6,5 jaar samen en m’n vriend heeft mijn naam verkeerd geschreven op mijn verjaardagskaart gelukkig wel gecompenseerd met z’n cadeaus
Is er hier iemand wel eens een weekje alleen naar een of ander all inclusive resort geweest? Op het egf had iemand dat gedaan, maar weet niet meer wie en of diegene hier nog zit.
Vroeg me af hoe dat bevallen is! twijfel er namelijk over om dat ook te doen dit jaar. Gewoon een week weg met een stapel boeken en tijdschriften. Maar ben ergens wel bang dat ik me eenzaam ga voelen ofzo?
Het waait hier opeens super hard en nu weet ik niet wat ik aan moet.
Hahaha, hoe dan?! Fijn dat de cadeaus het goedmaakten haha. Fijne verjaardag!
ja, hier ook! why?.. waai he he he
Hahahaha ik ga stuk
@Alocasia bedankt voor je felicitatie in het oude topic. Ik vier het vandaag met familie en ga nog met een paar vriendinnen iets doen van het weekend. Dat is een verrassing dus ik weet nog niet wat.
Heeeel ingewikkeld. Ik denk dat @Hyde wel een goede kant belicht. Misschien is het gewoon onwetendheid. Als je het gevoel hebt dat ze dingen ‘expres’ niet naar jullie communiceert kan je dat wel aankaarten, lijkt me. Of dat op vakantie handig is, is een tweede vraag… Hmm…
Ah wat gezellig! Leuk, een verrassing en het voelt altijd extra feestelijk om het over meerdere dagen verspreid te vieren haha. Fijne dag!
Tegenwoordig kan ik me wel goed inhouden met wat betreft het kopen van kleding en schoenen, maar nu ben ik in Singapore en het aanbad aan Korean/Asian beauty/skin care is zo groot omg moet me echt inhouden maar dat lukt niet.
Al zoveel gekocht
Help
Wie pakt m’n creditcard af
koop alles!
Nee maar, check vooral Cosrx als je het kan vinden <3 dat merk!
KOOP ALLES!
Prachtig. Bijna de Mona Lisa! Ga zo door!