Wat je even kwijt wilt #5

Mijn vader ging me net filmen toen ik de champagne open maakte, leuk voor op insta. Zegt ie ‘Ik film nu hoor!!!’
Hahahaha nu moet ik het geluid muten en hoor je de ‘pop’ niet

13 likes

Hahaha ik voel je pijn

1 like

@Filia thanks!! Voel me stukken beter. Ga lekker vroeg slapen… hopelijk lukt dat want heb wel dutjes gedaan vandaag.

Baal wel van deze verpeste dag :frowning: Maar ja niks aan te doen. Morgen maar alles uit mn dag halen.

2 likes

Waar is de afval pas? Ik hoop toch niet in de broek van mijn vriend die hij net in de was heeft gedaan…

Gelukkig gaat het al wat beter! Vandaag nog even rusten en dan voel je je morgen hopelijk nog beter :slight_smile:

1 like

Misschien heb je hier wat aan :blush: beterschap!

1 like

Geen sorry hoor! Zijn hier toch ook om elkaar te helpen!

5 likes

Mijn vriend zag net dat ik dit forum open had en vroeg wat het was. Ik vertelde dat dit ontstaan is uit het egf omdat dat opgeheven werd. Ik zei dat er eigenlijk zowat dezelfde dingen worden besproken als op egf, hij zo: poepen enzo dus. Hahaha :joy:

30 likes

Ik voel me een beetje sneu maar ik heb nog 2 weken vakantie en ik verveel me kapot. Ik heb echt te weinig om handen naast mijn werk blijkt maar weer. Netflix heb ik na een week wel een beetje gezien, klusjes in huis ook.
Herkent iemand het en heeft er iemand tips voor dingen waar ik zelf niet zo snel aan zou denken?

1 like

De McDonalds in Duitsland heeft echt een super lekkere mcflurry met knapperige bubblegum balletjes en sweet melon saus. Zo zoet, maar zo lekker

4 likes

Maar waarom hebben jullie een digitale wekker als je de tijd niet wilt zien? Dan kun je beter een gewone wekker nemen, want in het donker zie je daar de tijd niet op :thinking:

Maar wat je zou kunnen doen is er matfolie op plakken (van dat raamfolie tegen inkijk). Dan zie je alleen nog wazige rode vlekken. Of ducttape (zwart) erop als je de tijd helemaal niet meer wilt zien?

2 likes

Ik denk dat ik en mijn beste vriendin niet meer met elkaar verder gaan en ik heb er nog vrede mee ook, geloof ik.
Dan heb ik alleen geen beste vriendin meer das wel apart.

2 likes

Iemand die wil helpen kiezen?

1 like

Welk model is dat bovenste paar?

Ik heb dit laatst ook meegemaakt, is er een speciale reden dat jullie niet meer oke zijn?

Is geen bekend merk dus ik heb eigenlijk geen idee of het een specifiek model is?

1 like

Er is hier in de buurt een pizzaria die pizza keta heet

16 likes

Oh ze leken op dr martens haha die hebben volgens mij ook zo’n model, wat is het merk dan ?

Ze is extreem boos op mij en ze is erg onredelijk. Buiten dat stoor ik me al een langere tijd aan dingen. Ze denkt teveel aan zich zelf. Wat dus vandaag speelde:
Ze vertelde gisteren dat het etentje vandaag niet meer door ging door omstandigeheden maar wel dat ze naar het vuurwerk wilde. Later gaf ze aan misschien bij haar te eten. Ik vroeg later of ze dan gister nog wilde laten weten wat ze wilde met eten wel of niet omdat ik vandaag moest werken en dus dingen moet plannen. En toen zei ze dat komt morgen wel (dus toen had ik zoiets van oke dan eet ik niet mee, vraag duidelijk dat ik moet weten hoe of wat). Toen gaf ze vanochtend voor 9 aan dat ze had afgesproken om 5 uur bij haar thuis en iedereen wat mee moest nemen qua eten. Dus ik geef aan dat ik enkel mee ging naar het vuurwerk en of ze kan laten weten wanneer ze daarheen vertrekt. Ze gaf aan dat ze het jammer vond. Dus ik zei ja dat Snap ik maar ik had het eerder moeten weten omdat ik ook werk vandaag. Toen zei ze ja he hoef helemaal niet meer mee en dat ze gister had gezegd dat we wel bij haar zouden eten. Later toen ik thuis was, want had nog niet gereageerd omdat ik op werk zat kreeg ik een duimpje omhoog. Dus ik vroeg waarvoor dat duimpje. Erna legde ik uit dat ze had gezegd misschien en ik gevraagd had naar duidelijkheid gezien ik dingen voor en op werk en erna moet regelen om bij haar te zijn En dit niet op de dag zelf kan doen. Ook dat ik snap dat ze aan veel dingen denkt maar duidelijkheid voor mij ook wel gewoon fijn is. Toen kreeg ik: fuck jou zoek het lekker uit (en werd geblokt)

Dus dat.
Buiten dat dus langer al twijfels. Zo was ze mijn verjaardag vergeten (niet heel erg wel jammer) ze zou op me feestje komen om 5 uur vroeg ik waar ze bleef en kreeg ik een App dat ze migraine had en niet kon komen, toen vroeg ik waarom ze dat niet even kon zeggen en kreeg ik een ik heb helemaal nergens zin in terug.
Zo zijn er nog wat kleine dingetjes, ik ben soms een tot 10 tellen en ja en amen bij haar en daar ben ik een beetje klaar mee.

Daar lijken ze inderdaad wel een beetje op maar toch ook weer niet. Als je foto’s vergelijkt zie je dat docs wel heel anders zijn. Ik heb echte docs maar zocht nog een lager model voor erbij. Heb verder alleen sneakers, maar docs zijn zo duur.

Maargoed een echt merk hebben ze waarschijnlijk niet. Ze zijn van ali :see_no_evil: al worden ze hier (en heel veel schoenen van ali) ook in sommige winkeltjes verkocht maar dan voor het zes dubbele

1 like