Wat je even kwijt wilt #5

Dat hadden wij eergister. Heb echt 8 vliegen vermoord in een halfuur tijd :expressionless:

1 like

Het dakzeil op het dakterras heeft op een stuk losgelaten :fearful:
Vader komt morgen voor calamiteitendienst want als het zou regenen is dat superkut. Daarna maar z.s.m. de dakdekker laten komen, ZO KUT DIT

@anon25548216 en @Santeria het is gelukt, dankjulliewel :smiley: ben dit dus echt al de hele dag, inclusief de app downloaden op een wonky treinverbinding aan het proberen. Nou voelt het echt alsof ik iets bereikt heb. Zou ik trouwens ook toegevoegd mogen worden aan het ledencafe? Het forum voelt toch een beetje half zo.

3 likes

Bugles. Doen. Ook lekker met smeerkaas

1 like

Ja anders krijg je misschien spijt als de winkel dicht is.

Bah ben heel misselijk.

1 like

https://www.ad.nl/binnenland/oudere-vrouw-spietst-been-op-tuinhek-bijzonder-pijnlijke-situatie~a1d047cf2/

“Het is gebeurd”

16 likes

Ik wilde dus een foto posten van mijn 2 stukken taart. Is mijn foto te groot voor in het topic. Het was tompoucevlaai en kersen skivlaai. Het smaakte goed :grin:

Verder heb ik een leuke dag. Mijn baby niet, die wil niet slapen.

12 likes

Ik vind het altijd zonde als ik de hele dag niks heb gedaan, maar hebbgewoon nergens zin in

Gefeliciteerd!! :tada:

1 like

Dankjewel, ik ben nog een beetje aan het rondhampelen met de layout en ondertussen aan het wennen aan mijn nieuwe bril. Het schiet allemaal niet zo op

2 likes

mijn dokter heeft in z’n wachtkamer een muurschildering met een landschap van Toscane, vind die posters van jou veel aangenamer om naar te kijken

2 likes

Vrienden uitnodigen voor een avondje thuis chillen en de wijn delen?

Hahaha waar vind je zo een lijstje?

Jaaa zeker, van de AH. Mijn tompouce die ik krijg voor mijn verjaardag van de Hema moet ik nog ophalen :grimacing:

4 likes

Hier inmiddels nog 1 geloof ik. Vliegen zijn echt goor, vooral die grote, dikke.

1 like

Ik slik vaak een combinatie van paracetamol en ibuprofen, dat werkt hier altijd als een malle.

1 like

En was het lekker?
Niets is zo kut als je favoriete snackbar die op vakantie is

1 like

Mweh duurt lang voor visite er is. Verveel me haha.

Ik op mijn kin. Zo vervelend en ze zijn niet uit te knijpen want hard. Ik probeer er vanaf te blijven.

Halloo gefeliciteerd! En zeker je tompouce ophalen, anders ben je niet echt jarig.

1 like