Wat luister je nu?

1 like
2 likes

Mijn lievelingsband <3

3 likes
1 like

Morgennnnn :heart:

1 like
1 like
2 likes

girlcrush ook

1 like

:blue_heart::blue_heart:

1 like

Sinds iemand dit nummer op het forum heeft neer gezet, luister ik hem 50 keer per dag.

Ben een beetje fan van deze jongen geworden. Luister al een paar weken enorm veel naar zijn muziek en vind bijna alles mooi.

Offtopic dit, maar het blijft echt eng hoeveel mijn moeder hierop leek vroeger. Echt twee druppels water! Zelfs op recente foto’s lijkt ze nog steeds op mijn moeder haha

1 like

Yasssss na een paar dagen een hotelkamer met mijn zus gedeeld te hebben, kan ik eindelijk weer ongegeneerd Hatari luisteren nu ik weer thuis ben :joy:

2 likes

ik heb dus best een degelijke afspeellijst die ik vaak op zet als ik bij vrienden ed ben maar er zit ook aardig wat hatari in en dan zijn ze altijd zo van “wTf”

ps. waarom staat deze nog niet op spotify

1 like

Het is een hard knock hatari fan life, man hahaha. Dit issue heb ik ook :joy: Ook komt het weleens op in de auto als ik vrienden af zet of mijn familie haha. Blijkbaar kan mijn zus ook al maandenlang zien wat ik allemaal afspeel op de chromecast en hebben ze gezien dat ik belachelijk veel hatari luister
 oeps :woman_shrugging: haha. En I dont knoooow! Ik ben al maandenlang fan van dit nummer, dus ben al blij dat ze het uberhaupt uitgegeven hebben, maar het zou fijn zijn om het op spotify te hebben want dan kan ik het ook in de auto afspelen haha. Ik heb al geprobeerd om het op de een of andere manier te downloaden naar mijn spotify but I failed haha.

1 like

Het is er net opeens opgezet!! Haha

1 like