![]()
![]()
Ja sei namorar
jaaa lekker is deze he?
Ja! En zo fijn dat ze weer bezig zijn. Denk dat Emily een goede keuze is!
Het nieuwe nummer is ook vet! ze hebben wel een goeie keuze gemaakt met Emily!
Ik vind dit echt verfrissend om te lezen, ik en mijn vriend luisteren de nieuwe platen echt grijs. Heel onze omgeving (en heel keyboardwarriors online) vinden het echt vreselijk. Ze krijgt echt zoveel shit over d’r heen.
Ben benieuwd naar de rest van het album!
Ik vind haar echt passen. Qua geluid, qua uitstraling.
LP was niet alleen Chester, ik ben heel blij voor ze dat ze weer verder kunnen en weer lijken te genieten. Dat hebben ze wel verdiend.
Ben ook heel benieuwd naar het album.
Genoeg andere grote bands die een nieuwe zanger kregen (al is bijv Nightwish voor mij met Tarja, maar misschien ben ik die muziek gewoon ontgroeid).
Ik draai dit album ook grijs!!
Luister eens naar dit album: Naar De Haaien & Weer Terug
Ik vind het dubbel, want ik was/ben echt een Chester fan. De oude nummers gezongen door Emily vind ik zelf niet zo fantastisch want ik mis er de emotie van Chester in ![]()
Daarentegen kán ze het wel en vind ik haar ook wel echt een toffe dame, zo als ze on stage overkomt.
Ja, dat is altijd lastig als een nieuwe zanger de oude nummers zingt. Helemaal na het einde van Chester natuurlijk. En hij wás die nummers gewoon.
Ik vind gelukkig niet dat ze hem na doet, ze is wel echt zichzelf. En ik zag wel filmpjes van haar waar zo veel emotie in zit, dat vond ik heel mooi.