Wat staat er onder jouw ctrl v

Ik heb een kat, dus het had nuttig kunnen zijn. Maar hij heeft alles voor de moment.

1 like

Wilde deze site doorsturen naar mijn moeder en zus

hahah accuraat

4 likes

Borenstein, M., Hedges, L.V., Higgins, J.P.T., & Rothstein, H.R. (2009). Introduction to meta-analysis.

Fentanyl pleister laat los

Dus als iemand nog tips heeft… :joy:

https://www.roseroseshop.com

ideologisch staatsapparaat (stukje scriptie)

My mind is so stressy and tired

Wenkbrauwgel

Afplakken met transparant Tegaderm? Doen wij wel eens in het ziekenhuis!

Dankjewel voor je reactie.

Ik heb vandaag bij de apotheek inderdaad zoiets gekocht, kliniderm xtrata. Morgen een nieuwe pleister plakken en dan hopen dat het werkt.

:face_with_raised_eyebrow: fwok? :face_with_raised_eyebrow: fwok? :face_with_raised_eyebrow: fwok? :face_with_raised_eyebrow: fwok? :face_with_raised_eyebrow: fwok?

(Ik copy-paste soms een woordje 100000 keer en stuur die naar m’n zusjes zodat ze een paar meter mogen scrollen)

1 like

Grootsch en meesleepend wil ik leven!

1 like

Een wedgie (ook bekend als een knelbroek of broek-in-reet) ontstaat wanneer het ondergoed van een persoon met geweld omhoog wordt getrokken en in de naad van de billen geklemd wordt. Een knelbroek wordt meestal gegeven door pestkoppen om hun doelwit te vernederen, of als grap tussen vrienden.

1 like

1 Het college van bestuur staat de universiteitsraad het gebruik toe van de voorzieningen waarover het kan beschikken, en die de raad voor de vervulling van zijn taak redelijkerwijs nodig heeft waaronder in ieder geval worden verstaan ambtelijke, financiële en juridische ondersteuning en scholing.
2 Het college van bestuur stelt de leden van de universiteitsraad een scholingsbudget ter beschikking, dat wordt vastgesteld door het college van bestuur en de raad gezamenlijk. Het personeel van de universiteit wordt in de gelegenheid gesteld deze scholing in werktijd en met behoud van salaris te ontvangen.
3 Dit artikel is van overeenkomstige toepassing op de faculteitsraden en opleidingscommissies met dien verstande dat de decaan in de plaats treedt van het college van bestuur.