Wat was jouw eerste 'stoute' materiaal?

Las iemand ooit seksverhalen op teletekst? Ik heb ze volgens mij vrij snel uit m’n geheugen gewist omdat er echt hele vieze dingen stonden (zoals over paarden ofzo?) en volgens mij waren het voornamelijk advertenties, maar ik vond ze erg fascinerend.

23 likes

Die boeken van Haye van de Heijden durfde ik nooit te lenen bij de bieb, vond ik gênant om op de toonbank te leggen :joy: Maar ik las heel veel en ik vrij veel boeken werden al wel ‘seks’scenes beschreven (seks op z’n 14-jarigs) en dat vond ik heel fascinerend.

3 likes

Ja de Wehkamp catalogus! Was voor mij ook een openbaring

2 likes

Jaaa die Fanfictions!

‘Met mijn vriendinnen ging ik naar een concert van de Backstreet Boys. We hadden echt supergoede plekken, helemaal vooraan!! Tijdens As long as you love me leek het wel alsof AJ naar me lachte. Ik deed alsof ik niets doorhad en danste verder met mijn vriendinnen. Aan het einde van het concert kwam een beveiliger naar me toe, of ik misschien achter de schermen wilde kijken… In de kleedkamers zaten ze. AJ knipoogde naar me en sloeg een arm om me heen toen ik naast hem ging zitten. Hij fluisterde in mijn oor of ik misschien naar een wat rustiger plekje wilde gaan. Dat wilde ik wel! In zijn eigen kamer duwde hij me meteen tegen de muur. Ik voelde zijn handen onder mijn topje verdwijnen. We zoenden - hij was de beste kusser ooit - en langzaamaan belandden al onze kleren op de grond. We hadden de meest magische seks en kwamen tegelijkertijd klaar. Als ik een liedje van de Backstreet Boys hoor, denk ik weer aan dit zinderende avontuur. Maar het blijft het geheimpje van mij en AJ…’

(Author’s note: Ja ik vond die AJ destijds de meest hotte…)

24 likes

De Break Out haha. Weet nog wel dat ik een keer problemen kreeg op de basisschool (groep 8) omdat ik die nog in mijn schooltas had zitten, school was niet zo blij dat ik naaktfoto’s meenam naar school.

2 likes

Op een verjaardag van vrienden van mijn ouders mocht ik samen met een ander iets ouder meisje tv gaan kijken op de slaapkamer. We hebben toen een of andere erotische film zitten kijken met blote vrouwen er in. Elke keer als iemand bij ons kwam kijken zappte we snel weg.

1 like

Hahaha altijd dezelfde factoren:

  • hij keek mij aan tussen alle meisjes
  • we kwamen tegelijk klaar
  • het is ons geheim

:joy:

17 likes

Vooral dat tegelijk klaarkomen was helemaal zo’n ding. Alsof dat het enige ijkpunt is voor goede seks.

7 likes

Break Out en de rooie oortjes agenda! Degene met die agenda was echt super cool

Holy shit, ik herinner me ineens de eerste keer dat ik na 22 uur (of 23?) 's avonds toevallig Mtv keek en je ongecensureerde videoclips kon zien. 15 jaar geleden was volgens mij echt het gouden tijdperk van vunzige video’s, ZO veel naakte vrouwen!!!

Dit was de eerste video die ik zag:

(Geen idee of je een video zo toevoegt, het was in elk geval We Want to Be Free van DJ Peran, met allemaal naakte vrouwen die een auto schoonmaken in de woestijn.)

2 likes

Videoclips vond ik toen ik heel jong was vrij ‘stout’. Van dingen als ‘Slave4U’ en ‘Dirrty’ kan ik me nog herinneren dat ik dat best heftig vond (ik was 7/8 destijds). Rond die leeftijd en wat later keek ik ook wel eens als ik ging logeren (bij mijn opa en oma bijvoorbeeld, omg) wel eens stieken ‘s nachts een erotische film op tv (want de tv stond in de logeerkamer). Vond dat toen heel fascinerend en vooral grappig, maar vond seks nog heel erg lang vies

5 likes

Ik kan me nog heel goed een videoclip herinneren, Rockstar van NERD volgens mij, die was na 11 uur naakt en een vrouw had echt de kutste boobjob ooit. Ze had twee ronde borstjes ongeveer in haar nek geplakt.

6 likes

Love dit topic trouwens, brings back memories.

Niet een boek/film/medium dit, maar:

Ik fantaseerde als kind al graag voor het slapen gaan. Dat ik ontvoerd werd en dat een knappe jongen me kwam redden. Maar na een tijdje sloegen die fantasieën om naar dat ik werd ontvoerd en dat die ontvoerder mij helemaal voor zichzelf wilde. En deed wat ie met me wilde.

En dit is voor mij echt een groot omslagpunt geweest. Overigens is dit nog steeds een van mijn fantasieën haha.

4 likes

Ja die kan ik me ook nog herinneren!
@anon24802271 Omg ja MTV ‘s avonds… Er was ook zo’n ‘stout’ knuffeldier op MTV. Weet iemand wat ik bedoel?

1 like

Vroegah, heel vroegah toen ik met mijn familie op cruise ging in Noorwegen, ik was toen net 11 geworden, vond mijn broer een boekje met contactadvertenties onder zijn bed. Met een man die wijdbeens op de foto stond en zei dat hij wel zin had in een verzetje. We hadden hem heel voorzichtig verstopt in zijn koffer en daarna onder zijn matras (we sliepen in dezelfde kamer destijds) en daarna ging ik er, als mijn broer niet thuis sliep, stiekem in kijken

Het boekje heette ook Kontakt met een stekker en een stopcontact, hoe toepasselijk

4 likes

Ab Normaal?

Haha ik denk ook mtv 's avonds. Daarnaast waren de ouders van mijn buurmeisjes nogal met seks bezig. Op de deur van de badkamer gingen allemaal dames met blote borsten en ze hadden ook overal seks strips enzo. Was altijd wel heftig. Heb die ouders ook een keer betrapt op de keukentrap, dik trauma.

6 likes

Ik vond overigens ook de verhalen in de hitkrant altijd interssant - met altijd gelijktijdig klaarkomen door penetratie en een man die bij een vrouw het ‘alfabet likte’.

1 like

Nee het was in het Engels! Ik ga een googlerondje doen, hopelijk vind ik het dan.

Volgens mij was dit de muziekvideo waar ik voor de eerste keer vreemde blote borsten zag