Het grote thee topic

Ik vind hem heel fijn! Kan op 5 verschillende temperaturen ingesteld worden. Heb er gewoon één gekocht die dat kan. Niet echt specifiek voor een bepaald merk.

2 likes

https://www.tea4you.nl/losse-thee/kruiden-thee/rust-en-stabiliteit-k0002/

Spreken deze ingrediënten je aan?

Heb je bepaalde kruiden die je lekker vindt en of niet?

1 like

Ik heb Notendroom voor het eerst bij de Yoghurt Barn gehad en ik vond het zo lekker! Ik had toen meteen een zakje gekocht!

1 like

Wat vind je van amandelthee? Ik heb van de teabar ook een zoete amandelthee die ik redelijk in dezelfde categorie als notendroom vind vallen.

2 likes

Green walnut misschien! Ook van Tea Bar.

1 like

Zetten jullie altijd een pot thee of 1 kop? Ik ben nog op zoek naar een fijn theepotje, liefst van glas. Ik ga straks eens voor het eerst de befaamde notendroom proberen, ben benieuwd!

S’ochtends en s’avonds zet ik meestal een losse kop, als ik smiddags aan het studeren/werken ben een pot. Ik heb nu die van de Ikea met dat ingebouwde filter, vind ik een fijne pot!

1 like

Deze heb ik!
Verkrijgbaar in 1,5L en 0,6L

Edit: is dezelfde als @Dazed heeft denk ik hahaha, iets te snel gereageerd

3 likes

& @Dazed duidelijk haha. Fijne prijs ook.

1 like

Wat is jullie favoriete ‘supermarkt’ thee? De meeste zijn in zakjes, maar ik vind dat best makkelijk (minder schoonmaken enzo). Heeft iemand goede aanraders? Ik vind vooral alles met citroen of munt lekker, maar ik heb een hekel aan zoethout en dat zit er wel vaak in…

Clipper thee en dan de groene thee met citroen of de gember variant. Voor de rest drink ik graag lipton thee.

1 like

Caramelised pear vind ik heel lekker, maar ik Google net en blijkbaar zit daar ook zoethout in?! Ik had echt geen idee

1 like

Celestial Sleepytime :heart_eyes: (de allerlekkerste vind ik de Peach, maar die heb je niet in de supermarkt, wel bij de Tuinen)

4 likes

Is dat die met het beertje?:heart_eyes: Is zelfs bij mijn AH te vinden.

1 like

Ja! Ik heb thuis 5 verschillende soorten sleepytime liggen :sweat_smile: De gewone en de extra zijn bij de AH verkrijgbaar

2 likes

Wow er zijn meer varianten? Mind = blown.

Ff in een spoiler, want ik spam het topic anders vol

Samenvatting

Ik heb de normale, extra, peach (favoriet), vanilla (daarna favoriet), honey (niet zo geweldig)

En daarnaast heb je nog de lemon green decaf ofzoiets (ook vaak in de supermarkt te krijgen) maar ik hou niet zo van groene thee en deze:


Maar deze hebben wel minder kitsche verpakkingen. En ik ben online ook nog lavender en mint tegengekomen.

Ik ben in ieder geval groot fan haha.

3 likes

@HvO @Jauregui @Cookiess @Insouciance @Pantalones

Thanks voor de tips! Ik ga binnenkort eens op onderzoek uit, heb nu al wat van jullie aanraders op m’n lijstje staan!

@Pantalones zijn de Sleepytime theeën ook rustgevend? Werkt het echt? Want dat zou wel echt een bonus zijn, ik drink altijd thee voordat ik ga slapen

1 like

Ik vond de Sleepytime Honey heel lekker! Vermoedelijk heb ik die in Duitsland gekocht (ik weet het echt niet meer) en nu kan ik die nergens meer vinden. Weet jij misschien nog een verkooppunt?

Van de teabar is hello sunshine echt mijn favoriet! Van de lokale theewinkel vind ik cactus ook een hele lekkere smaak en mango.
Ik gebruik meestal van die losse zakjes.

1 like