Wat ik uit de comments haal is dat het om een soort stereotypering zou gaan dat homoseksualiteit betekent dat je slecht bent in wiskunde? Of die mensen roepen maar wat, ik kan er zelf echt helemaal niks uit halen
Weird
Wat ik uit de comments haal is dat het om een soort stereotypering zou gaan dat homoseksualiteit betekent dat je slecht bent in wiskunde? Of die mensen roepen maar wat, ik kan er zelf echt helemaal niks uit halen
Weird
wtf…
Ah zo! Nah, stom zeg.
Mmh ik heb hier misschien nog een wat positievere uitleg over In de comments staat ook vaak ‘10s, 10s, 10s across the board’ en dat is blijkbaar iets wat veel in RuPaul’s Drag Race gezegd wordt. Dus ik denk dat de grap is dat een 10 zijn het laagst acceptabele getal is?
Die theorie heb ik ook onderzocht maar volgens mij betekent dit dat je van alle juryleden een 10 hebt gekregen, maar corrigeer me als ik er naast zit!
Ja wat @Zora zegt. Dit komt uit de ballroom scene (zoals je in de netflixserie Pose kan zien). De jury geeft dan cijfers en het beste is als je alleen maar 10en hebt. Misschien dat dat de grap is, dat je als laagste cijfer alleen maar een 10 zou willen zien en de 3 überhaupt geen optie is?
Op reddit staat dat er helemaal geen achterliggende gedachte is en dat dit het huiswerk is van een kind van 5 dat zich gewoon verveelt
Bij de Xenos verkopen ze DIY letterslingers
@Duchess @LaPetiteRobeNoire ik word onzeker van die mega sarcastische duim emoji
Haha niet de bedoeling, ik wilde dezelfde tip geven
Iemand anders in de comments: “I thought the joke was that gays are so used to guys lying about their dick size that “10” actually in reality is usually the smallest number lol” Lijkt me ook wel een goede verklaring??
Er is ook een deur mat met die text erop haha
Accuraat. Het was fruit of rijstwafels
‘‘Smeer maar een boterham met kaas!’’
Bij mij is het ‘dat komt goed uit, we gaan zo eten!’ Ja maar ik heb NU trek!