Helaas wel!
Wanneer ik morgen om 4 uur wakker ben en niet meer kan slapen:
Altijd zo kut op de zondag.
En maandag steeds als een blok door je snooze heen slapen.
Ik wil er nog niet aan denken blij als het 21 dec geweest is en we de"kortste dag" weer hebben gehad
En nog leuker als de klok is verzet 🥲
Nou precies. Hopelijk word ik maandag dan voor de wekker wakker
Ik schaam me een beetje maar ik moest hier dus wel om lachen
Ik zie dat Mariah Carey erin verwerkt zit, maar waar is dit verder een plaatje van/verwijzing naar? Het doet me een beetje denken aan Mickey Rourke
Die dude uit de Halloween films (Michael Myers dacht ik?)
Ah natuurlijk, nu zie ik het ja!
Haha doet me hieraan denken
Haha ik heb toevallig een paar dagen geleden die film gezien en heb hier toen zo hard om gelachen.
Volgens mij hebben wij dezelfde humor qua films en series, jij kende toch ook dat hele nummer van de IT crowd uit je hoofd?
0118999881999119725
3
Haha ja dat zou goed kunnen
Ik moet altijd bij zoveel situaties in het echte leven/opmerkingen aan dingen uit films/series denken haha. Altijd leuk als iemand dan doorheeft wat je bedoelt haha
haha welke film is dit
Baby Driver!
Dit doet me denken aan vorig weekend toen ik met 2 pakken wc papier naar huis liep want aanbieding. Zegt zo een man bij een stoplicht ‘GA JE ZOVEEL POEPEN!?’
Haha jezus wat flauw, heb je nog gereageerd? Mijn ex deed dat ook een keer, een moeder van een goede vriend van hem stond voor ons aan de kassa met een paar pakken wc papier en hij vond het nodig om hard te zeggen WOW JIJ GAAT VEEL POEPEN. Die vrouw werd helemaal rood.