Kwalitaria Quarantaine hahaha, is in deze tijd wel toepasselijk. Als je in quarantaine moet kom dan door naar Kwalitaria Quarantaine
Hahaha dat einde. Dacht dat er een soort excuses kwam van die Karen.
Liep of dacht zij dat hij door rood, of was die hond het probleem? Kon niet goed verstaan wat de aanleiding was voor dit.
Wow dat die man zo rustig kan blijven, voelde plaatsvervangende boosheid. Maar het mooiste is inderdaad om zo rustig te blijven en te laten merken dat je zero fucks geeft.
Hij liep met zijn hond in het donker op het fietspad. Met donkere kleding aan waardoor zij hem niet zag. Dat is echt levensgevaarlijk dus snap wel dat ze over de zeik is. Al is dit wel weer een ander level haha
Hij werd ook nog bijna aangereden door die taxi toch? Vond ik tenminste wel even een wow momentje
Ik snap dat ze die man aanspreekt want wat hij deed was niet netjes en gevaarlijk. Maar om zo tekeer te gaan, zo in iemands space te komen, te schreeuwen en diegene zelfs te blokkeren?! Woest zou ik daarvan worden, naast dat ik me heel erg geïntimideerd zou voelen. En dát maakt haar een Karen, is ze helemaal gek geworden.
wAt maG ik jE sChenkEn?
The vindication!
Hier ga ik een sticker van maken
Geert is de kleuterklas nooit ontgroeid.
Ik ga helemaal stuk hier om. Geert Wilders is gewoon een grote kleuter die na een schoolreisje te lang in de tweede kamer is blijven hangen
Hahaha omg brutal!!! Die Geert