Ik heb bijna in m’n broek geplast van het lachen. Probeerde het aan m’n man te laten zien maar ik moest telkens zo hard lachen dat de telefoon te veel bewoog, maar toen hij het zag kwam de cola uit z’n neus
Dit zou hij mij mijn vader zijn
Moest er hard om lachen maar ook een serieuze noot: Dit vind ik echt lastig aan deze tijd, dat sommige mensen zonder ‘kwaliteiten’ op de een of andere manier zoveel geld weten te verdienen, door youtube, instagram, ex on the beach, coaching of crypto ofzo. Vruuger had je alleen veel geld als je advocaat was of accountant ofzo heb ik het idee. Of je had de lotto gewonnen. Nu is er zoveel verdeeldheid, en dat motiveert denk ik de hardwerkende mens die een gewone baan heeft niet enorm, of dat je denkt, goh doe ik iets fout?
Een 18-jarige stagiair bij mij op kantoor heeft nu z’n eerste ton verdiend met het verkopen van meme-instagram accounts.
Gouwe ouwe meme is dit ook trouwens
Ik snap ook niet hoe dit werk, qua copyright etc. Het lijkt ze allemaal zo makkelijk af te gaan, maar wat als je een rechtzaak aan je broek hebt hangen, neem aan dat ze van veel dingen niet weten op die leeftijd. Of andere dingen zoals belastingaangifte doen enzo. (veel zijn ook jonger dan 18). Het is toch een verantwoordelijkheid om veel geld te verdienen.
Ja daar verbaas ik mij ook over. Maar het gaat allemaal goed tot nu toe en hij verteld soms dingen dat ik denk ‘que?’ en ik voel me dan maar een onnozele ouderwetse oude vrouw met mijn 28 en hou mijn mond
Iedereen lijkt ook zo open over het financiële gedeelte (en alleen de positieve zaken).
Bij mijn vriend op het werk zijn allemaal van die jongens die op een digitale makkelijke manier geld willen verdienen met crypto, ntp(of zoiets) en bedrijfjes etc. Dan laten ze elkaar telkens zien hoeveel ze verdiend hebben en wat op hun rekening staat. Vind het een beetje macho-cultuur ofzo om daar dan mee op te scheppen allemaal. Je gaat ook niet ongevraagd vertellen hoeveel spaargeld je hebt of wat je bruto verdiend lijkt me. Maar ik ben misschien ook oud en zuur
Vind je dat echt? Je kan toch gewoon een accountant nemen. Ik zie het probleem niet. Ik snap niet dat mensen er geld voor neertellen, maar als je door creativiteit, vindingrijkheid en doorzettingsvermogen geld kan verdienen, prima toch?
NFT