Haha je zou mij denk blijer maken met een bos knoflook dan met deze bloemen
15 likes
Omg dat omaatje, zo erg. Gelukkig goed afgelopen
1 like
Die blik aan het einde
14 likes
Wow eerst dacht ik dat ik de grap van de reactie niet begreep want het is toch ook knoflook? Toen jij bloemen zei keek ik beter en blijkbaar zijn dit echt bloemen.
2 likes
Wooow ik dacht dat het popcorn was
15 likes
Er gaat iets mis met mijn filmpjesss
15 likes
Wat bedoel je met er gaat iets mis? Dat ze niet allemaal kan plaatsen? Dat kan komen omdat het bestand dan te groot is meestal komt dat doordat de video te lang is. Dan zou je hem als link kunnen posten. Meestal gaat een video tot ongeveer 30 sec wel.
Sommigen die dit delen zijn echt serieus he! Ik ken jou niet maar ik hoop dat jij sarcastisch bent
Echt dat mensen dit als legitieme reden aannemen om zich niet te laten vaccineren. 1798 vs 2020 wait what
3 likes
Hahaha oh ik krijg helemaal flashbacks naar wiskundehuiswerk met mijn vader. Door de spanning wist ik dan de simpelste dingen gewoon niet meer
4 likes
Haha maar de grap is toch: iedereen uit 1798 is inmiddels dood
20 likes
Ik snapte hem niet dus ik ging helemaal googlen wat voor tragedie er in die tijd had plaatsgevonden
5 likes
Wat @crazyplantlady zegt zo had inderdaad grap op geïnterpreteerd
Iedereen is dood omdat het 200 jaar geleden is, heeft niks met vaccineren te maken haha
1 like
Lol ik dacht dat iedereen van die vaccinatie destijds is dood gegaan. Maar ik geloof wel dat mensen dat (ook) oprecht denken en daarom deze vaccinatie ook niet willen halen.
3 likes