Ik voel deze gewoon
Omg ja! En dat ze op je schoot springen en letterlijk hun nagels gaan lopen slijpen alsof je een krabpaal bent. En dan kijken ze je aan alsof het normaal is.
Een keertje gedaan omdat ik iemand op hoge leeftijd moest oppikken en minder risico op aerosolen wilde in de auto. Maar ja, das toch des wappies: conclusies trekken terwijl je niet het hele verhaal weet.
Haha jeetje dan is het toch logisch. Welke conclusie lees je hier?
Dat het onnodig en dom zou zijn om een mondkapje te dragen als je alleen in de auto zit. Snap je je eigen meme niet?
Haha ik denk eerder dat jij niet snapt wat een meme is. Oke, de reden die jij noemt had ik nog niet bedacht maar over het algemeen ga ik er vanuit dat mensen redenen voor dingen hebben. Kan ook gewoon zo zijn dat je een klein stukje rijdt en geen zin hebt om hem steeds af te doen, hem niet aan wil raken whatever. Boeiend. Ik heb daar niet zo’n mening over hoor, maar betekent niet dat het er niet maf uitziet.
meh, denk dat deze van je wakkere telegram account komt?
Wat bedoel je hiermee?
Je? Ik heb niet eens Telegram.
Een kennis deelde hem in haar instastory. Geen wappie. Haha waar slaat dit op joh?
Jij bedoeld: ik voel me aangevallen door deze meme, leg hem uit dan kunnen we een discussie starten?
Want ik neem aan dat je wel snapt wat er bedoeld word toch
Nee ik voel me er niet aangevallen door want ik snap ‘m niet.
Worden gelukkige vrouwen ongelukkig door feminisme? Worden gelukkige vrouwen gedwongen feminisme gevoerd door ongelukkige mensen?
Ik interpreteer hem als dat laatste
Ja die laatste
Ik denk juist dat eerste. Feminisme verpest happy women. Ergens wel waar denk ik, want zodra je weet welke ongelijkheid er is is geen dag meer hetzelfde #RIP #ignoranceisbliss
Aha oke! Ik ben niet ongelukkig hoor.
ik wel, maar dat is niet de schuld van feminisme maar van MANNEN