Ik kan er soms wel kwaad om worden als ik weer een wegwerpmondkapje op straat zie liggen
Is te vroeg
Ik vind die Marco/ Ali b geintjes echt heel ongemakkelijk.
De ene wordt verdacht van het aanranden van een kind, de ander van seksueel overschrijdend gedrag.
Niet van alles hoeft een grap gemaakt te worden.
Volgens mij is de vrouwenversie hiervan tegelijk exact het tegenovergestelde en ook precies hetzelfde
06:00 vroeg opstaan voor âMiracle Morning Routineâ
06:30 Een half uur yoga oefeningen doen om âbewustâ de dag te starten
07:00 ontbijt bestaande uit instaproof smoothie met havervlokken
07:30 cryptoâs tellen
8:00 investeren in âgroeneâ initiatieven dwz crypto die nog niet zo groot is en waardoor de milieu-impact nog minder zichtbaar is maar niet minder schadelijk
12:30 lunch met bananenpannenkoeken met bosbessen, instaproof gerangschikt op een bordje
14:00 wandeling in âde natuurâ om op te laden en âin het hedenâ te leven
16:00 andere mensen tips geven over cryptoâs via instagram/tiktok/etc waarbij ze jouw links kunnen gebruiken zodat jij rijker wordt #spreadthelove #iedereenkandit
18:00 een #girlboss podcast luisteren
19:00 een vegan maaltijd nuttigen vol quinoa, zemelen en ander superfood
20:00 in je dankbaarheidsdagboek schrijven bij kaarslicht #blessed
21:30 pampering avondroutine starten en dan op tijd naar bed, om de volgende dag weer vroeg op te kunnen staan voor de âmiracle morning routineâ.
Hahah, is dat niet de omschrijving van âthat girlâ
een type meid op tiktok. Precies wat je omschrijft! Al staan die soms nog vroeger op.
Oh en ze hebben hun koelkast helemaal ânetjesâ ingedeeld. Verpakkingen? Gelijk weggooien! Overgieten in plastic bakjes zul je!
haha ik heb het nu gegoogled en vind dit lijstje met tips:
Tips om 'that girl' te worden
This is some of the advice TikTokers are giving out to achieve âthat girlâ vibes:
-
Go on a walk every day
-
Eat more fruit and veg
-
Find a signature scent
-
Find your music taste
-
Cut or dye your hair
-
Try even harder in class
-
Go on Pinterest and find clothes you like
-
Save your money up to buy your dream wardrobe
-
If someone is hurting you, leave them
-
Read more books
-
Make a sad playlist, so youâre prepared for anything
-
Be nice to everyone
-
Buy a bikini
-
Leave a toxic relationship
-
Stop eating junk food
-
Be direct, never desperate
-
Stay out of drama
-
Compliment other girls
-
Forget about boys you donât need them
-
LED lights are the best for your room
Vooral 11 en 20 maken indruk
11 . Make a sad playlist, so youâre prepared for anything
20 . LED lights are the best for your room
Ik vind het ook een beetje facebook memes.
13 vind ik ook interessant.
Wat heeft een bikini ook met deze lijst te maken haha
Eens. Ik vind het fucking ongepast en respectloos naar de slachtoffers en iedereen die iets soortgelijks heeft meegemaakt. Seksueel misbruik is niet grappig.
Het kost slachtoffers al zoveel moeite om serieus genomen te worden wanneer ze naar buiten komen met hun verhaal en dan gaan we er ook nog âgrappige plaatjesâ over maken.
Haha die 2e. Ik ben gestopt met memes sturen naar mijn moeder want ik krijg standaard antwoorden als âwie is die kat? Ken ik die? Is die van iemand?â. Nee ma dat is een kat van het internet op een robotstofzuiger. âJa maar van wie dan? Ken ik die?â
Ja ik ben ook maar gestopt maar dan omdat mijn moeder zegt âIk vind dat niet grappig Zusje, sorryâ