Where yo memes at? #2

Ik kan er soms wel kwaad om worden als ik weer een wegwerpmondkapje op straat zie liggen :sob:

22 likes

Haha blijft leuk

59 likes

26 likes

Is te vroeg :shushing_face:

7 likes

Lol, dit is mijn vriend (in verschillende periodes in z’n leven dan)

57 likes

9 likes

Ik vind die Marco/ Ali b geintjes echt heel ongemakkelijk.
De ene wordt verdacht van het aanranden van een kind, de ander van seksueel overschrijdend gedrag.

Niet van alles hoeft een grap gemaakt te worden.

97 likes

Volgens mij is de vrouwenversie hiervan tegelijk exact het tegenovergestelde en ook precies hetzelfde

06:00 vroeg opstaan voor ‘Miracle Morning Routine’ :sunrise:
06:30 Een half uur yoga oefeningen doen om ‘bewust’ de dag te starten :ok_woman:
07:00 ontbijt bestaande uit instaproof smoothie met havervlokken :broccoli: :strawberry: :peach:
07:30 crypto’s tellen :money_mouth_face:
8:00 investeren in ‘groene’ initiatieven dwz crypto die nog niet zo groot is en waardoor de milieu-impact nog minder zichtbaar is maar niet minder schadelijk :money_mouth_face:
12:30 lunch met bananenpannenkoeken met bosbessen, instaproof gerangschikt op een bordje :pancakes:
14:00 wandeling in ‘de natuur’ om op te laden en ‘in het heden’ te leven :four_leaf_clover:
16:00 andere mensen tips geven over crypto’s via instagram/tiktok/etc waarbij ze jouw links kunnen gebruiken zodat jij rijker wordt #spreadthelove #iedereenkandit :money_mouth_face:
18:00 een #girlboss podcast luisteren :headphones:
19:00 een vegan maaltijd nuttigen vol quinoa, zemelen en ander superfood :green_salad:
20:00 in je dankbaarheidsdagboek schrijven bij kaarslicht #blessed :pray:
21:30 pampering avondroutine starten en dan op tijd naar bed, om de volgende dag weer vroeg op te kunnen staan voor de ‘miracle morning routine’. :sleeping:

34 likes

Hahah, is dat niet de omschrijving van ‘that girl’

2 likes

Haha misschien

3 likes

een type meid op tiktok. Precies wat je omschrijft! Al staan die soms nog vroeger op.

Oh en ze hebben hun koelkast helemaal ‘netjes’ ingedeeld. Verpakkingen? Gelijk weggooien! Overgieten in plastic bakjes zul je!

5 likes

haha ik heb het nu gegoogled en vind dit lijstje met tips:

Tips om 'that girl' te worden

This is some of the advice TikTokers are giving out to achieve “that girl” vibes:

1. Go on a walk every day

2. Eat more fruit and veg

3. Find a signature scent

4. Find your music taste

5. Cut or dye your hair

6. Try even harder in class

7. Go on Pinterest and find clothes you like

8. Save your money up to buy your dream wardrobe

9. If someone is hurting you, leave them

10. Read more books

11. Make a sad playlist, so you’re prepared for anything

12. Be nice to everyone

13. Buy a bikini

14. Leave a toxic relationship

15. Stop eating junk food

16. Be direct, never desperate

17. Stay out of drama

18. Compliment other girls

19. Forget about boys you don’t need them

20. LED lights are the best for your room

Vooral 11 en 20 maken indruk

11 . Make a sad playlist, so you’re prepared for anything

20 . LED lights are the best for your room

7 likes

Ik vind het ook een beetje facebook memes.

13 vind ik ook interessant.

Goede Origin story haha, arme Oscar.

29 likes

Wat heeft een bikini ook met deze lijst te maken haha

2 likes

Eens. Ik vind het fucking ongepast en respectloos naar de slachtoffers en iedereen die iets soortgelijks heeft meegemaakt. Seksueel misbruik is niet grappig.
Het kost slachtoffers al zoveel moeite om serieus genomen te worden wanneer ze naar buiten komen met hun verhaal en dan gaan we er ook nog ‘grappige plaatjes’ over maken.

33 likes

44 likes

Haha die 2e. Ik ben gestopt met memes sturen naar mijn moeder want ik krijg standaard antwoorden als ‘wie is die kat? Ken ik die? Is die van iemand?’. Nee ma dat is een kat van het internet op een robotstofzuiger. ‘Ja maar van wie dan? Ken ik die?’
:joy:

50 likes

Ja ik ben ook maar gestopt maar dan omdat mijn moeder zegt ‘Ik vind dat niet grappig Zusje, sorry’ :cry:

12 likes