Where yo memes at? #2

20 likes

Love snarky marky hahah die naam alleen al. The volume inside of this bus is atronomical

3 likes

Oh nee dit had ik uit mijn geheugen gewist :weary::weary::weary:

2 likes

“Ben je maagd?” “NeeJ, tWeeLiinGen…*”

31 likes

Links of rechts?
Ik vulde altijd rechts in(want rechtshandig) maar m’n zus zei dat ze je politieke voorkeur bedoelen. Euhh, dat wist 11 jarige LunaLovegood niet hoor.

19 likes

Ik kom hier echt nu pas achter. Ik dacht ook rechts- of linkshandig.

4 likes

Ik kan me ook niet voorstellen dat dat de echte gedachten achter die vraag was hoor.

Edit: ik denk dat mijn zus gewoon wijsneuzerig/betweterig wilde doen.

3 likes
Off-topic CU2-geneuzel

Jawel, ik denk dat het wel een politieke intentie had, want in mijn contreien hadden ook veel mensen (jongetjes van 14-15-16 jaar?!) daar “extreem-rechts” staan. :nauseated_face: Bij ons was er toen echt een naar nationalistisch subcultuurtje gaande, met Lonsdale-truien en witte veters in kistjes enzo, wat allemaal gelinkt was aan white power. Niet oké.

28 likes

Omg nee ik ook altijd met leren vroeger ja, maakt niet uit welke onderwerpen :upside_down_face:

27 likes

21 likes

Kan iemand de eennalaatste uitleggen? Zo kan ik niet slapen.

1 like

Dat de robotstofzuiger opeens woorden gaat spellen zoals op een ouija bord

2 likes

Dit is echt een leuke serie van Buzzfeed. De verhalen achter hele bekende memes.

15 likes

Ja he! Ik vind die András echt schattig hahaha

3 likes

23 likes

Haha ik had deze zo anders in mijn hoofd. :joy: dat het een hoogpolig tapijt was en als de stofzuiger er overheen ging de tekst weg was! Mijn worst thing is zo erg nog niet!

2 likes

Haha onee wat een verschrikking!

1 like

37 likes

37 likes