Where yo memes at? #2

download (1)

Ja dit ziet ze dus niet he

15 likes

Het is ook gratis om hatelijk tegen andere mensen te doen. Heerlijk!

8 likes

Het kost ook 0 euro om geen vrouwenhater te zijn.

8 likes

Die arme 4 kinderen…

11 likes

Oh serieus , misschien moet je met andere kinderen op de wereld medelijden hebben , zou je beter staan dan deze reactie om een beetje witty over te komen voor volslagen vreemden .
Heb medelijden met jouw laagbegaafd niveau …but hey toch al 1 like :woozy_face::rofl:

5 likes

Nou ja doe even normaal joh :joy:

24 likes

Vrouwenhater , door die meme :roll_eyes: damn … :rofl::snowflake:

1 like

Welke vrouw heeft jou zo gekwetst hahaha NEE het kwam niet door 1 domme meme maar 4 tegelijk. Snap je het echt niet?

1 like

Heb je zin om te trollen ofzo?

2 likes

Hoe is het daar boven op de kast.

5 likes

Denk dat jij het niet snapt en meerdere met jou ,een grap , een meme , is geen uiting van hoe je denkt …het is vaak een zelfreflectie, zelfspot , sarcastisch , uitvergroot etc en ja daar kan ik om lachen , al zou ik zelf 37 foto’s op het toilet maken of mijn karaktereigenschappen aan mijn sterrenbeeld koppelen , juist daarom lach ik erom .

3 likes

insert popcorn gif hahaha

(Ik weet nog even niet hoe ik gifjes op dit forum krijg)

Edit:
michael-jackson-eating-popcorn

Thanks @Schaakmat

5 likes

afbeelding

Hetzelfde als een afbeelding uploaden

7 likes

Hi ha ho

1 like

Ik hou me graag buiten de discussie over welke meme wel of niet geestig is. Liever heb ik het over het gebruik van interpunctie in bovenstaande tekst. Is het een bewuste keuze om voor ieder leesteken een spatie te doen? Dat is namelijk niet correct en bovendien bloedirritant om te lezen.

27 likes

Komt omdat ze hoogbegaafd is.

5 likes

Zo welke troll heeft het wachtwoord van zn wifi gevonden?

5 likes

Speciaal voor jou! Wel in één post…

8 likes

20 likes