Dit is ook waar ik aan moest denken
Haha dankjewel voor je uitleg! Denk dat het zo bedoeld is idd!
Hangt al jaren bij mn ouders op de wc, kan hem dromen (je moet wat te lezen hebben tijdens het poepen)
Hahaha exact dit plaatje hing ook bij mijn opa en oma op de wc, dus ook heel vaak gelezen. Vond het altijd fascinerend, omdat ik echt helemaal religieloos opgevoed ben, was dit zo’n beetje het enige wat ik erover zag.
Dat dacht ik ook, dat het de moeder van de werkgever was… Maar als dat niet zo is dan snap ik hem nog steeds niet en vind ik het ook niet grappig
Ik snap ‘m ook nog steeds niet…
Haha same! Maar ik vind hem niet zo grappig, en die van Luigi snap ik ook niet?
Geef mij maar menes van een kat op een piano die eten eist:joy:
Die van luigi is dat ze zegt why is he kinda… maar ze bedoelt hot/aantrekkelijk/lekker
En dan zegt die andere: stop met gamen en internetten en ga naar buiten aub
Thanks voor uitleggen. Dacht dat het wel logisch zou zijn dat sommigen gewoon ff naar buiten moeten ipv geilen op Luigi. Mamma Mia!
Bedankt voor het uitleggen. Ik probeerde een linkt te leggen dat er een geest was en je daarom naar buiten moet. Ivm spelletje luigi’s mansion.
Dit is echt hoe alle koppels bij temptation island zijn
Haha, ik moet zeggen dat ik me er ook wel vaak over verbaas dat veel mensen koeien altijd ‘hij’ noemen en een mannennaam geven. Veel mensen denken volgens mij oprecht dat koeien mannetjes en vrouwtjes kunnen zijn en gewoon altijd standaard melk geven Eigenlijk niks grappigs aan
Een collega van me dacht dit inderdaad, dat de koe anders ontplofte. Ze was groepsleerkracht primair onderwijs