Where yo memes at? #2

Hahaha ja ik ben ook iemand die ALTIJD kan eten, heb echt nooit dat mn eetlust vergaat.

9 likes

Wat in de Clockwork Orange

6 likes

:christmas_tree:

25 likes
32 likes

27 likes

Dit hadden ze me best mogen sturen :joy:

49 likes

Ik vind dit al de hele dag grappig

55 likes

Ik werk nu al zo’n 8/9 jaar in de babywereld maar deze ben ik, thank god, nog nooit tegengekomen :cry:

6 likes

Eigenlijk zijn alle babies Jizz, maar dan in vaste vorm.

46 likes

Jizz got the rizz

1 like

Minder erg maar toch. Een vriendin van me werkt op de couveuse afdeling en vertelde over een baby met de naam: Usnavy (je spreekt het uit als uhsnaavie). Toen hebben ze de ouders gevraagd van goh wat een bijzondere naam, komt deze ergens vandaan. Ja, dat hadden ze op vakantie in Amerika op een boot zien staan…

Edit: waarschijnlijk niet waar. Ik hoor nu dat dit verhaal uit een musical komt!

@loveydovey, ik voel me zo dom want ik begrijp het niet

7 likes

Dit was zo’n filmpje dat onschuldig begint met een auto die rijdt en daarna kwam er dan een schrikmoment (met een monster of geest ofzo? Dat weet ik niet meer precies)

2 likes

Dit exacte verhaal komt uit een musical? :joy:

9 likes

Haha ja ik dacht ook al, dit is een bestaand grapje toch? :sweat_smile:

2 likes

Wij hebben voor Engels ooit een tekst moeten lezen over Nosmo King, die bleek vernoemd te zijn naar een No Smoking bordje dat z’n ouders verkeerd hadden gelezen. Zat volgens mij in het examen.

9 likes

Oh echt? Dat zou super lullig zijn! Welke musical? Ik had niet eens bedacht dat het een broodje aap zou kunnen zijn…

In the heights!

6 likes

Hele leuke musical(film)!! Kun je streamen echt leuke liedjes vind ik. Van de maker van Hamilton

@Veertje jaaa echt hartverzakkingsmateriaal was dat filmpje!

2 likes