Where yo memes at? #2

Geen meme maar kwam deze een aantal dagen geleden tegen op youtube. Heb hem al een aantal jeer gekeken want vind dat kindje echt grappig. Helemaal vol overgave.

https://youtube.com/shorts/dul0kg1ZMRc?si=K4Wr3QuKuOlo7RqP

1 like

Ik ook niet :sweat_smile:

4 likes

ik vond afgelopen dagen lekker hoor

7 likes

9 likes

@Neroli Ik kan toch niet de enige zijn die moonpig moest Googlen? Spoiler: is gewoon een Greetz-achtige site. Verwachte echt wat spectaculairs :joy:

‐-----------

17 likes

Hahaha ja, ik moest het ook googlen!
Ik verwachtte dat het een afbeelding was gemaakt van allemaal kleine foto’s. Dat lijkt me namelijk hilarisch :rofl::rofl::smiling_face_with_tear:
Een leuk plaatje van je vriendin, of beter, van je vriendin met haar huidige partner, en bij inzoomen zie je pas dat het allemaal exen zijn.
Maarja, het is een greetz kaart. Saai.

5 likes

25 likes

Hahaha iedereen had dit, toch?

9 likes

Knuffels worden hier door mijn hond vermoord

3 likes

61 likes

34 likes

35 likes

Kan iemand mij deze uitleggen? Zie hem dus meerdere malen op LinkedIn voorbij komen en snap dit waar dit om gaat. (volg Olympische spelen ook niet) maar ben wel nieuwsgierig :stuck_out_tongue:

4 likes

Die bovenste man deed mee op het onderdeel schieten.
Alle andere deelnemers hadden fancy apparatuur om de afstand en diameter etc te meten.
De man komt op, bril op, hand in zijn zak en schiet zichzelf een zilveren medaille.
Oftewel, je hoeft niet fancy as fuck te zijn met je apparatuur etc om succesvol te zijn en zilver te winnen

22 likes

28 likes

43 likes

41 likes

Ik legde Brat laatst uit als Avril Lavigne

1 like

29 likes

37 likes