Where yo memes at? #2

Hahahahah dat schaap :joy::joy: zo flauw maar love it

2 likes

Dat bovenste had ik gisteren nog. Dan heb ik een (te) kleine boodschappentas bij me, ‘want heb toch niet zoveel nodig’ en koop ik weer teveel. Gebeurt me echt te vaak.

1 like

afbeelding

afbeelding

40 likes

Dit ben ik

42 likes

Haha dat iemand de moeite heeft genomen om dit te maken is toch geweldig

90 likes

20 likes

Ahh als dit echt is, vind ik het wel heel sneu eigenlijk? Zijn alle toiletten daar gesloten dan? Kan ik me niet voorstellen

1 like

Moet er om lachen omdat ze t zo droog typt. Maar vgm zijn die wc´s niet op veel plekken daar. Correct me if im wrong

1 like

3 toiletgebouwen in het sprookjesbos geloof ik :sweat_smile:

2 likes

Haha oddly specific dat je dit weet

3 likes

Ik kom er ieder jaar een heel weekend :joy: misschien zijn er meer hoor, maar kan er uit m’n hoofd 3 opnoemen hahaha

4 likes

Ja dan vind ik het best vreemd dat ze tussen de sprookjes figuren gaat kakken.

17 likes

Zou ze ‘papier hier’ hebben geroepen?

47 likes

Ik heb er gewerkt en dit gebeurt zoveel. Heb zelfs een keer een drietal mensen betrapt die tegelijk aan het poepen waren tussen de bomen.

26 likes

Waarom :confused:

edit: niet dat jij er gewerkt heb bedoel ik haha

edit2: door de opmerking van @Mari denk ik ineens terug aan toen ik in een bistro werkte en er ouders met twee kinderen, waarvan één een baby iets kwamen eten/drinken. Het hele pand stonk naar poepluier de hele tijd dat ze er waren, echt niet normaal gewoon. Maar je kunt toch moeilijk aan mensen zeggen “ga eens snel je kind verschonen”. Maar het was echt erg, ook voor de andere gasten. Hoe kun je dat nou niet doorhebben? (of negeren). Dit hoort misschien niet in het memetopic, sorry :sweat_smile:

5 likes

afbeelding

20 likes

57 likes

30 likes

37 likes

17 likes