Where yo memes at? #2

34 likes

9 likes

Ik weet niet meer of het op dit forum was dat ik over het poepmes las. Maar dit kwam voorbij, het wordt steeds erger.

Edit: link delen zonder mn username zichtbaar lukt me niet. Account is akayoungbeefy
Wel een screenshot

Samenvatting

5 likes

:nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face:

Also, je ziet jouw insta als je de link opent

2 likes

Ohh bedankt. Even aanpassen.

1 like

Dat account is toch niet serieus? Toch? :face_with_spiral_eyes:

Is dit dat account dat ook een emmer water heeft met twee sponzen waarmee het hele gezin de reet wast, plus een poop knife, plus maar 1 keer per week de plee doortrekt? I sure hope so :face_vomiting:

4 likes

Ik mag dit niet googlen. Ik mag dit niet googlen. Ik mag dit niet googlen. :person_in_lotus_position:t4::person_in_lotus_position:t4::person_in_lotus_position:t4:

1 like

Ja, kan toch niet serieus zijn!?

Om te zorgen dat je niet gaat googelen:

op verzoek van @Kusjessoldaat een spoiler voor de ranzigheid

een mes wat door het hele gezin gebruikt wordt om te grote drollen in stukjes te snijden zodat ze doorgespoeld kunnen worden :ok_hand: maar ja als je een hele week niet doorspoelt kun je er beter een betonmixer in zetten

6 likes

hier mag je best de spoilerfunctie voor gebruiken.

Ja een poopknife schijnt dus serieus een ding te zijn. Volgens mij heb ik jaren geleden op het forum (of ergens anders) gelezen dat er een gezin was die ook een poopknife hadden en 1 van die gezinsleden was ergens anders. Die was verbaasd dat er daar geen poopknife was. En had dus gevraagd van eh waar is jullie poopknife? Wat is er mis met mensen. En wat komt er uit je als je een mes nodig hebt uberhaupt :face_vomiting:

Maar ik denk wel dat dat account satire is. Ze zegt ook dat ze allemaal dezelfde tandenborstel gebruiken, allemaal dezelfde rollerdeodorant. Dat het water waar ze allemaal hun handen in wassen ook wordt gebruikt voor thee etc.

1 like

Gadvergadvergadver, maar dankjewel dat ik nu genoeg weten zonder er afbeeldingen van te zien :pray:

1 like

In de comments van die reactievideo staat ook dat het satire is. Ik keek ook op haar account en toen ik een video zag over “fly seasoning” (ja vliegen) wist ik het direct :joy: Dit is niet echt. Gelukkig. :sweat_smile:

1 like

Gelukkig maar idd. Kan haar videos niet zien want wil geen tiktok maar denk dat ze dan zelf helemaal stuk gaat dat sommige mensen het geloven. Ija kan het wel via youtube zien zie ik nu.

Haar insta is jazminer17

Haha, dat jullie je dit serieus afvragen. Tuurlijk is dat nep. Zie je alleen al aan hoe ze in de camera kijkt als ze die dingen vertelt.

5 likes

Haha nou voel ik me dom. Dacht zal wel echt zijn maar had haar account niet verder bekeken.
Ze had ook filmpje dat ze allemaal dezelfde handdoek gebruiken.

2 likes

Hahaha ik dacht juist dat je het in dit topic had geplaatst vanwege de satire.

Hoeft niet hoor! Is net hun bedoeling dat je het gelooft.

1 like