Er had een verwijzing naar de Worst Kaas topic moeten zijn!
Ahh ik vind dit zo lief. Lof Nederland.
Jammer dat die tips weer zijn verwijderd. Ik vind het goed (en inderdaad ook een beetje aandoenlijk) dat de overheid dit doet.
Ja ik vind het naast grappig ook echt super schattig @Willem
En ook jammer dat de tips zijn verwijderd want het was/is zo lief bedoeld en tegelijkertijd ook gewoon geinig.
Waarom word het verwijdert?
Wat ik begreep omdat het niet echt meer past bij de huidige situatie met 1 bezoeker enzo
Op social media was er behalve verbazing ook grote lol om de tips. Gisteravond laat waren de adviezen ineens verwijderd van de site. Niet vanwege de ‘ophef’, benadrukt een woordvoerder. ,Gezien de huidige situatie van het hoge aantal besmettingen en de strenge maatregelen zoals een avondklok is het een verkeerd signaal om samen in de avond voetbal te kijken. Daarom zijn deze tips er gisteren afgehaald.”
En @Baron ja dat is zeker waar.
De andere tips staan er nog wel, want die blijven relevant onder de nieuwe maatregelen. Volgens de woordvoerder zijn de tips nodig omdat uit gedragsonderzoeken van gedragswetenschappers blijkt dat mensen willen weten wat ze nog wel kunnen doen. ,Door dit soort oplossingen aan te reiken, hopen we zoveel mogelijk mensen te bereiken, zoals jongeren.”
Beetje mee helpen om creatief te denken is nooit verkeerd
Ik was in de zomer bij overleg (kon niet online) en het eindigde met een soort borrel. Iedereen op 2 meter afstand met een eigen kleine schaaltje chips en een mini flesje wijn
Haha, ik vind die Bernie-memes echt fantastisch. Ik weet helemaal niet wat er eigenlijk zó grappig aan is, maar ik moet vaak luidop lachen .
hardop lachen hierom