Where yo memes at? #2

Jaa dit denk ik ook en het zelfde topje enzo

1 like

Oh is het met één t?

16 likes

Het gaat volgens mij meer om de soortgelijke haarlengte, stijl en kleuren maar de volledig verschillende proporties, B staat supergeposeerd en WW ziet eruit alsof ze net gepraat heeft/bijna gaat praten! Verder is het niet zo alsof je plotseling een gedrocht bent als dat filter eraf gaat, alleen ziet bijna niemand er dan uit als Beyoncé. :sweat_smile:

Als ik 10m met filters gespeeld heb en dan mn echte hoofd weer zie in de camera denk ik wel “wat een gedrocht” :joy:

9 likes

43 likes

Haha, die laatste ga ik naar mn vriend sturen. Lekker passief agressief als protest dat hij vakanties/weekendjes weg vaak te duur vindt

14 likes

56 likes

Hahaha! :skull: Sommige baby’s ja. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik zag vandaag net zo’n post hahaha :sweat_smile: en ik doe nu stage bij een babymerk dus ik ga nog veel van dit soort dingen zien en horen denk ik :sweat_smile:

1 like

ALLE baby’s. Heb nog nooit een pasgeboren baby gezien die er knap uit zag. M’n eigen kinderen vond ik op dat moment prachtig, maar achteraf gezien waren het echt gedrochten.
Ze worden pas leuk na een maand of 2 ofzo. Als ze echt helemaal uit de kreukels zijn en een beetje om zich heen kunnen kijken

13 likes

Sommige baby’s zien er daarna ook niet mooi uit. Als oude mannetjes soms. :face_with_hand_over_mouth:

Ok ik ga naar de hel omdat ik baby’s uitlach.

8 likes

30 likes

34 likes

Ik wou dat ik niet zo was maar :broken_heart::broken_heart::broken_heart: haren wassen :broken_heart::broken_heart::broken_heart:!

63 likes

34 likes

82 likes

Het enige wat ontbreekt is het wit t-shirt, de bril + betraande ogen.

2 likes

44 likes

Mannelijke politici be like

61 likes

Haha, Wopke Hoekstra gisteren:

Diezelfde Wopke

7 likes