Where yo memes at? #2

Ik denk in een ander topic!

1 like

44 likes

45 likes

Ik ken een doktersassistent eigenlijk vooral van het forum (NL), in België is dit nog niet zo lang aan het opkomen.
Vanochtend belde ik naar de huisarts en er werd opgenomen met het secretariaat van mijn dokterspraktijk. :astonished::astonished:
En jawel, na een halve zin: mag ik uw geboortedatum. :grinning_face_with_smiling_eyes::grin: Ik moest onmiddellijk aan dit plaatje denken.

18 likes

Dat heeft er blijkbaar mee te maken dat als er een spoedgeval is, de assistente meteen toegang heeft tot de medische gegevens, heb ik me laten vertellen :grin:

3 likes

Dan begint iemand toch met: IK HEB NU HULP NODIG en niet met: ja hallo goedemorgen u spreekt met Kauai enne ik bel u voor een afspraak met de dokter, want…

Lekker geknipt van tiktok

50 likes

Ik zeg het ook helemaal verkeerd, het is blijkbaar omdat ze dan als iemand onwel zou worden ze de adres gegevens hebben. Had het verkeerd onthouden

18 likes

In de apotheek vragen wij ook meteen naar de geboortedatum. Is gewoon een stuk handiger om de gegevens en medicatie voor je te hebben, dan om eerst naar een verhaal van tien minuten te moeten luisteren over het nieuwe witte tabletje wat gisteren bezorgd is en of dat wel samen kan het het andere witte tabletje wat diegene gebruikt.

4 likes

38 likes

Ik belde laatst mijn huisarts en toen was ik er al helemaal op voorbereid, vroeg de assistente pas helemaal aan het eind van het gesprek mijn geboortedatum… was ik helemaal in de war :woman_shrugging:

3 likes

Over de geboortedatum discussie: je bent ook niet de enige die belt, meteen om geboortedatum vragen zorgt ervoor dat het gesprek een stuk korter duurt ipv dat ik een halfuur moet luisteren naar dat je hielspoor hebt gerda

14 likes

Was de stagiaire waarschijnlijk. :wink:

En hallo, ik wil dat die assistentes ook meteen meetypen, dus eerst dossier openen, les 1!!1!1!! Ben hier heel gepassioneerd over.

4 likes

Ohh mijn huisarts had echt een half jaar lang een stagiaire en die was zooo bot en onhandig. Ik mocht haar echt niet, maar uiteindelijk lukte het d’r wel hoor, toen had ik niet eens meer door dat ik haar aan de telefoon had ipv de gebruikelijke assistent.
Maar ik ben echt helemaal verzot op de assistentes van mijn huisarts, ze zijn zo goed en lief en ik word altijd zo snel geholpen en m’n man ook. (ik ben ook helemaal weg van m’n huisarts, ze is zo betrokken en fijn)

4 likes

Hoe lezen jullie dit plaatje?

• Will you marry me
  • Me marry you will

0 stemmers

1 like

47 likes

Geen meme wel grappig

52 likes

De mijne was het laatst vergeten en toen maakten ze hier toen ik in de wachtkamer zat nog een grapje over omdat ze op de hoogte waren van de meme haha

1 like

32 likes

40 likes