Maar de rage was toch tegen een printer? Het moet een printer geweest zijn. Het moet.
Dit ben ik echtttt. Instagram is zoooo saai voortaan, alleen maar plaatjes kijken. TikTok is life behalve de domme dansjes
Ik moet echt doorverwezen worden naar die zogenaamd grappige kant van tiktok, want ik zie echt alleen maar veel te rijke pubertjes met domme sketches voorbij komen.
Jaaa Flossybaby
Die video’s waarin ze een docent nadoet >>>
Ja dit vooral en ik baal altijd als mensen die kant van tiktok nog niet kennen . Ik heb serieus best wat geleerd van tiktok, nieuwe mooie plekken leren kennen waar ik heen wil, dingen over landen en culturen waar ik niks van wist, hoe je fitness oefeningen correct uitvoert, over de lgbtq+ community en nog van alles meer.
Iedereen denkt alleen maar aan blije dansjes maar er is zoveel meer.
Oh en de eeuwige honden filmpjes en vogels filmpjes natuurlijk love die.
for you page! is de pagina waarop je speciaal voor jou aanbevolen video’s te zien krijgt
Ik wil wel graag tiktok filmpjes zien maar wil echt geen account kan dat anoniem ofzo?
Je kan via de website wel filmpjes en accounts zien maar je moet heel erg opletten waar je klikt want voor je het weet stuurt hij je voor de honderdste keer automatisch door naar de appstore
Ik heb een account aangemaakt met een oud emailadres en doe er zelf verder niks mee behalve dus filmpjes kijken.
Ik heb ook niet echt een account, heb ooit wel wat aangemaakt maar mn email en nummer zijn niet geverifieerd. Ik kan niet dmen maar verder werkt alles gewoon, dus dat kan ook nog (dan kan je dus gewoon een nep email invullen)
Maar zo is hij dus precies valt mensen random aan in hun kuiten en blaft naar elke hond.