Jawel toch? Heb zelf een zeroās lijst gemaakt en daar staat āie in. Of is die dan niet origineel
Edit: ik word gek, hij staat er niet meer tussen haha! Zou toch zweren dat āie er in stond.
Nee zo jammer!!
Zo kwam ik pas wel achter deze playlist trouwens, die verder wƩl alles in zich heeft maar helaas ook niet Trackin ookal is het wel het plaatje
Dat is met alle dansfilms ook. Wij hebben vroeger de step up-reeks meerdere keren gekeken want ja zo goed. Kijk er nu naar en je cringet gewoon . En het is erger in Save The last dance en Bring it On: All or Nothing
Hier alvast een voorproefje van BIO
https://www.instagram.com/reel/CI3TVx8nWTy/?utm_medium=copy_link
Zij doet heel veel van die oude āiconischeā dansjes na haha
āSiiiide stepā en āKICK ball changeā!
Ja het niveau van die dansjes is indd bijzonder laag, maar aan hoe hij het uitvoert heb ik wel de indruk dat hij net wat meer in zān mars heeft qua dans skills dan het gemiddelde hobby streetdance klasje op de woensdagavond in Schubbekutteveen.
En vind het niveau in Step up absoluut niet heel laag eigenlijk. In die eindscene van Step up 2 (met die autolampen in de regen) wordt echt wel goed en tof gedanst.
Deze bedoel ik dan:
Is mijn lievelingsscĆØne maar dit zijn ook professionele dansers en hier zie je dat er ook choreografiegewijs zeer hard op gewerkt is. Regen en muziek voegen daar nog een extra dramatische touch aan toe.
De andere dansscĆØnes (het moment dat de hoofdrolspeelster moet freestylen) van de hoofdrolspelers zijn net niet vind ik. En het gevoel dat we nu hebben is meer:āwas ik van dit zo hard onder de indruk?ā
Naarmate de franchise verder ging, was het niveau veel lager.
En hoe de zwarte mensen altijd witte mensen de coole moves aanleren maar zelf nooit de hoofdrol krijgen
Omg jaaa ik vond save the last dance ook zo⦠diep? Terwijl het het meest oppervlakkige verhaal ooit is natuurlijk maar hij staat dus gewoon op Netflix dus ik ga ervoor zitten vanavond, zin ann
Echt wel heerlijk deze herinneringen want ik was ook zoān 1998 selectie jazzballet meisje en ik vond mezelf toen zo ontzettend stoer
Kunnen ze niet komen met de eerst Nederlandse dansromcom āStreetdance in Schubbekutteveenā met Jan Kooijnmans als Jeroen
Ja leukste stuk uit die film. Doet mij denken aan de dansscĆØne uit Girls Trip. Met van die jonge meiden die wel goed dansen maar dan verslagen worden door van die āoudeā rotten. Al escaleert het ook wel vrij vlot.
Ja, zwarte artiesten gaven die zwarte tik tokers dan een platform door de dansjes in de clip mee te nemen maar ja dat is nog altijd niet de finale van de NBA of Jimmy Fallon. En steeds die witte vrouwen overal. HET IS JE DANS NIET, DOE ZELF IETS!
Oh wauw, ik voel de plaatsvervangende schaamte tot in mijn tenen