Where yo memes at? #2

58 likes

28 likes

30 likes

Maak er maar van: een uur voordat ze eten krijgen :joy:

8 likes

EF-electronic-files

37 likes

40 likes

17 likes

Ja dat is wel waar haha. Mijn kat heeft echt zo’n ‘geef eten aan de baas nu’ blik die me door de hele kamer volgt

2 likes

54 likes

48 likes

afbeelding

30 likes

26 likes

23 likes

Wat een mindfuck zou het zijn als je roze en blauw ineens zou omdraaien bij baby’s. Overigens ben ik totaal niet van het roze/blauw hoor. Weet nog toen mn babynichtje iets blauws aan had en ze door de oma’s in het bejaardentehuis een mooi mannetje werd genoemd. Zo grappig.

1 like

Dat schijnt al eens gebeurd te zijn…
https://www.google.com/amp/s/www.knack.be/nieuws/ondertussen/hoe-roze-een-meisjeskleur-werd/article-normal-22197.html.amp

2 likes

Leuk artikel! Ikzelf (een meisje laat ik dat er toch maar bijzeggen lol) ben gedoopt in een lichtblauw pakje, dat was in de jaren 90. En toen ik jaren later die foto zag, schoot direct door mn hoofd. Waarom heb ik blauw aan?!?!?!?!? Vind het nu juist wel cool dat mn ouders schijt hadden aan dat roze/blauwe.

4 likes

Maar dan komt de grap (die niet grappig is): je ouders hadden je nooit iets met roze en ruches aan gedaan als je een jongentje was geweest.

Het is oké om als meisje een tomboy te zijn, andersom hoef je dat niet te proberen.

9 likes

Mn buurjongens zijn in hele ouderwetse jurkjes met ruches gedoopt! Maar niet in roze idd. Ik denk dat dat een stap te ver ging lol. Het is echt gewoon bijzonder als je erover nadenkt.

1 like

Ja ik had het getypt en toen dacht ik al, de doop is wel zo een beetje de enige uitzondering in de Nederlandse cultuur dat jurkjes wel getolereerd worden :sweat_smile:

1 like

Nee niet de Nederlandse cultuur? Rooms katholieke wel ja? Want die zijn niet in Nederland gedoopt en daar verbind ik het echt niet aan. Volgens mij zijn die prinsen ook in jurken gedoopt in Engeland.

1 like