Where yo memes at? #2

Wij zijn dezelfde lengte, ik ben wat dikker dan hij maar hij houdt dan weer van oversized dus we kunnen perfect elkaars kleren aan, ideaal. :100:

Enige nadeel is dat mijn kleren hem vaak beter staan en dat hij er dan allemaal complimentjes over krijgt als hij iets van mij aanheeft terwijl ik dat niet krijg :clown_face:

6 likes

Ideaal! Vooral ook het bh gedeelte! :laughing:
Ik heb heel vaak in zon t shirt, wat als een soort jurk zat bij mij, geslapen van de stiefvader van mn ex. Ik wil niet dat die man daar ooit achterkomt :rofl:

8 likes

Ik snap deze allebei niet?

17 likes

36 likes

Chris Pratt als Mario in een Illumination Studios film is echt het ergste animatiefilmnieuws sinds de Emoji Movie.

Gelukkig kon ik een uur om dit filmpje lachen

9 likes

Wanneer ik mij bedenk dat het morgen maandag is:
afbeelding

23 likes

Ik lees hier vaker of die chris pratt, ken die gast alleen van Parks and recreation. Maar wordt ie nu juist gehaat of ? Hij kakte een keer in zn broek tijdens het opnemen van een scène en je hoort het ook gewoon wtf so random. Wat natuurlijk niet de bedoeling maar deze belangrijke info schoot me ff te binnen.

WTF?!

Ik haat hem niet, maar het is wel apart dat juist hij gecast is als Mario. Maar ja, de casting in Amerikaanse animatiefilms is sws om te huilen. Bijvoorbeeld Keanu Reeves… leuke vent hoor en love Duke Kaboom, maar je hoort echt dat hij geen stemacteur is. Zelfs in de B-roll is het gewoon zo ongemakkelijk om te zien hoe hij in dat hokje z’n best staat te doen.

2 likes

40 likes

Only true music fans… Alleen mensen die de afgelopen 40 jaar hersendood in een ziekenhuisbed hebben gelegen snappen deze niet :joy:

66 likes

Nou zeg, laat me even trots zijn op mezelf :joy:

2 likes

23 likes

Die tepels :joy:

11 likes

That did not age well…

‘Ze’ denken dat het inderdaad een kogelvrij vest was (Staat niet in dit artikel).

6 likes

Ik dacht het ook echt al! Kon bijna niet anders, ja of zo’n hartslagband, maar dat zou nog minder waarschijnlijk zijn dan zo’n kogelvrij vest.

3 likes

Zag toevallig van de week op twitter dat hij actief lid is van een homofobe kerk en ook allemaal mensen volgt die transfoob en homofoob zijn etc. en da’s wel yikes…

1 like

Ja hij is geen leuke gast helaas @Jumpsuit

4 likes

Dit ben ik ten voeten uit.

21 likes

Ja ik kwam een kattenmemepagina tegen.

35 likes