Where yo memes at?

64 likes

18 likes

37 likes

Ik heb hier ooit het kaartspel van gespeeld, nog nooit zoveel gelachen :joy:

Dit is toch the oatmeal? Heb je exploding kittens gespeeld? Ik denk erover om het te kopen
Ik heb dit geweldige boek:


Sorry, geen meme maar wel heel leuk

2 likes

Heb geen idee wat the oatmeal is :flushed:. Het spel dat ik bedoel heet Joking Hazard!
https://www.jokinghazardgame.com/ (Het is soms wel té grof vind ik)

Heb exploding kittens verder nog nooit gespeeld, misschien kun je het vragen in het spellentopic?

19 likes

afbeelding

27 likes

48 likes

51 likes

Omg ik word op Instagram constant gespamd met ads voor die zeehond. Dacht dat ik werd getarget omdat ik gewoon een weirdo ben, maar ik ben dus niet de enige :’)

5 likes

Een collega van me heeft er een besteld!!! #goals maar hij zegt dat de kwaliteit niet zo goed is helaas

Huh wat is dat voor iets? Nog nooit gezien. Een knuffel?

1 like

Een geweldig kussen/knuffel

afbeelding

50 likes

Haha dat tellen in het Frans! Heb me daar ook altijd over verbaasd.

1 like

Is volgens mij zo ontstaan oiv de Galliërs, die dus ook in Frankrijk woonden. Zij telden in twintigtallen ipv tientallen, omdat zij niet alleen hun handen gebruikten om te tellen, maar ook hun voeten. En 80 is dus 4 x 20. Waarom 40 dan niet bijvoorbeeld ook 2 x 20 is weet ik dan weer niet haha

5 likes

Imagine dat iemand z’n TENEN opsteekt om een getal duidelijk te maken??

22 likes

Nu een paar keer gezien hier en nu wil ik het dus. Zeker als mijn kat erbij wordt gehaald :grin:

2 likes

ik HAAT voeten en tenen
(sorry voor iedereen met voeten en tenen die zich beledigd voelt, het is niet persoonlijk :stuck_out_tongue: )

9 likes

Ah nee :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

Mensenvoeten. En hobbitvoeten :stuck_out_tongue:

edit
:smiling_face_with_three_hearts:
image

35 likes