Whahahahaha ik probeer weer in slaap te vallen maar lig mn lach in te houden in bed nu
Haha deze is zo goed. Het is nu wel beter maar nu kan ik niks vinden in dat nieuwe winkelcentrum.
Ik voel me dan ook altijd zo’n stalker haha, ik wacht vaak ook met een post liken als hij net een paar seconden geleden geplaatst is en er nog 0 likes zijn
Ik doe dat ook. Maar aan de andere kant vind ik het dan weer wel leuk als mijn post snel geliked word. Als het lang duurt voordat ik een like krijg denk ik omg ze vinden mn foto niet mooi ofzo.
Ja ik heb dat ook. En zelf zou ik dan gewoon denken, oh die is toevallig net aan het kijken als ik een foto plaats, maar andersom voel ik me een stalker echt stom haha
https://www.dumpert.nl/item/7831315_517c9042
Dit is geen meme maar ik ga helemaal stuk hierom, dus ik moet hem even delen. Ik kan er ook naar blijven kijken, hoe die beentje zo floppen en niet doen wat ze moeten doen
Hahaha
Mufasa, you know we finally here right?
Where are we?
IT’S FRIDAY THENNNN
Ok het is geen meme maar wel mijn allerlievelingsfilmpje dat ik minimaal eenmaal daags kijk en ik wacht al de hele week tot het eindelijk vrijdag is een ik hem met jullie kan delen.
Right? Ik kan ook niet kiezen welke move m’n lievelings is, allemaal geniaal. Haha zo chill als je gewoon chill in de auto zit en je schudt ineens dit uit je mouw vanuit het niks. Ik wil ook zo zijn.
Oh dit had ik zo nodig dankjewel