Where yo memes at?

Ik ken dit vak, het is echt horror

Mwa ik had ook een eerste jaars vak pas tijdens het laatste jaar van m’n studie gehaald. Het was niet dat ik het niet snapte, maar ik deed er geen moeite voor en het vak interesseerde me echt niks. Ik had idd zoiets van het is “maar” een eerste jaars vak dus zo moeilijk kan het niet zijn, ik ging niet naar de lessen, want die overlapte vaak met de lessen van hogere jaren enz. Pas toen ik aan het afstuderen was moest ik het vak wel halen en toen lukte het me ook zonder moeite. Dat is wel echt het voordeel van de uni, dat niet alle proffen zo op je vingers zitten te kijken.

3 likes

Op de meeste universitaire studies moet je je eerstejaars vakken in het tweede jaar hebben gehaald (en heb je dus vier kansen) maar technische studies wijken hier om de een of andere reden soms vanaf. Vakken uit andere jaren kun je vaak oneindig (wel maar twee keer per jaar) herkansen. Op veel studies is nu wel ingevoerd dat je vakken maar een x aantal jaar (bijv. 8) geldig zijn. In de praktijk kun je dan dus maximaal 8 jaar over je studie doen en zou je een tweedejaars tentamen 14x kunnen maken.
Dat je als je één vak (op eerstejaarsvakken na) niet hebt gehaald weg moet of een heel jaar over moet doen (en dus ook de vakken opnieuw moet maken die je al gehaald hebt), heb ik op de universiteit nog nooit gehoord.

Sorry ik heb geen memes om te compenseren voor deze offtopics want ik heb al mijn memes hier vandaan.

19 likes

36 likes

Ik haat dit zo erg altijd!

2 likes

afbeelding

49 likes

Whahahahahahaha

42 likes

52 likes

38 likes

12 likes

50 likes

34 likes

32 likes

49 likes

28 likes

23 likes

Op tv was laatst iemand wiens naam werd uitgesproken als Nina, maar volgens de ondertiteling schreef je het als Neenagh. Ik denk dat Starbucks de ondertiteling heeft gedaan.

Oh en ik dacht dat die laatste niet klopte en dat die rechter foto een oude van Eminem was, maar na uitgebreid bestuderen zie ik toch wel gelijkenissen met het jongetje links (hint: het zit 'm in de neus)

1 like

Hahaaaa! Ik heb er vanochtend ook even wild op gedanst met mijn vriend. We kunnen al bijna de choreo

5 likes