Op tv was laatst iemand wiens naam werd uitgesproken als Nina, maar volgens de ondertiteling schreef je het als Neenagh. Ik denk dat Starbucks de ondertiteling heeft gedaan.
Oh en ik dacht dat die laatste niet klopte en dat die rechter foto een oude van Eminem was, maar na uitgebreid bestuderen zie ik toch wel gelijkenissen met het jongetje links (hint: het zit 'm in de neus)
Hahaaaa! Ik heb er vanochtend ook even wild op gedanst met mijn vriend. We kunnen al bijna de choreo
Heh?
Hahaha is dit sarcastisch
Maak je een grapje? Of ken je strangers things niet haha. Dat is namelijk eleven… een meisje gespeelt door millie bobbie brown.
Dit, en rechts is inderdaad eminem, dat is de hele grap.
Huh waarom post jij nu een foto van eminem
En @Luzarl en @Soy.peor omg ik voel me echt een sukkel nu 
Stranger Things nooit gekeken dus ik wist niet dat links een meisje was. En ik dacht in 1e instantie nog ‘ha ik snap de grap, dat is gewoon Eminem’, maar toen ging ik beter kijken en trapte ik er alsnog gewoon in.
Negeer me maar ik kruip weer terug in mn grot 
Ah nee hoor! Als je Stranger Things niet kent is het niet zo gek toch? Eminem ziet er ook heel geairbrushed uit op die foto (ik gok een promoshot van die film van hem?), niet helemaal als zichzelf.