Deze is al heel erg oud, maar ik ga altijd nog helemaal stuk
Dit doet mij denken aan een filmpje wat ik al jaren aan het zoeken ben maar ik kan het nergens meer vinden. Misschien kent iemand het! Het is een blooper uit het onderdeel ‘Mijn lieve schat’ van de 5uur show. Een vrouw gaat daarin haar excuses aan haar zus aanbieden (geloof ik) en als ze dan op beeld komt aanlopen, gaat ze in de voortuin van die andere vrouw die in de voordeur staat te wachten op haar snufferd.
Ze lijkt zich haast niet op te willen vangen dus gaat als een soort pinguïn ten gronde.
Is er iemand die dit filmpje kan oprakelen?
Haha, zo waar .
Eigenlijk heel zielig
Heb je het hier niet over een clip die Marc-Marie Huijbregts ooit liet zien bij de TV draait door bij DWDD een paar jaar terug? Volgens mij was dat niet van de vijf uur show maar kan me vergissen, doet me er erg aan denken.
Niet echt een meme, maar moet hier wel om lachen
(eerste keer dat ik een filmpje post, hopelijk gaat het goed )
voor alle duidelijkheid
deze 90s song is er later over gezet
Eerlijk gezegd geen idee. Weet in ieder geval zeker dat het deel uit het programma ‘mijn lieve schat’ genoemd werd naar tot nu toe geen succes met zoeken helaas…
Filmpjes van Amerikanen die helemaal high zijn na het trekken van hun verstandskiezen, vind ik echt hilarisch. Deze broers maken hun zusje wijs dat er een zombie uitbraak is.
Ja haha. En dat hij dan wegloopt en naar zijn oma gaat om chicken nuggets te eten en na een uurtje weer terugkomt
Deze was ook zo ontzettend populair. Excuses alvast als het in je hoofd blijft hangen.