Where yo memes at?

Haha is dit het nieuwe asking for a friend? :sweat_smile:

17 likes

Edit: was al gepost zie ik net. :see_no_evil:

2 likes

Waarom moet dit nou weer over vrouwen gaan?

25 likes

Ik heb dit dus ooit een keer gedaan en toen zijn de koekjes in de koektrommel van mijn ouders beland. Toen kregen ze bezoek en gaven ze mijn koekjes aan hun gasten. Ongemakkelijk haha :joy:

4 likes

Maar echt. Had net zo goed een man kunnen zijn dit

15 likes

Oh nou ik heb hem niet specifiek uitgezocht omdat er woman bij stond. Vond het gewoon grappig dat een beeld zo anders kan zijn dan je denkt.

2 likes

Nee snap dat je dat niet expres hebt gedaan en ik vind het ook een grappig beeld, maar dit soort teksten dragen wel bij aan het beeld dat vrouwen slechte bestuurders zijn en ik vind dat wel jammer. Las toevallig vanmiddag dit artikel via het boulevard topic https://www.ad.nl/wonen/hollandse-vrouwen-gedragen-zich-als-mannen~a59aecd9/ en daar wordt dit gewoon als feit gepresenteerd. Lijkt me goed als we hier als vrouwen in ieder geval niet bewust aan bijdragen

3 likes

36 likes

Ik probeerde te blazen :sob::sob::sob:

1 like

Hehehehe :smiling_imp:

1 like

Haha die foto. Was wel een leuke herinnering overigens. Gezellig met Fred en Ludo, me faves. Uiteraard krijgen ze ook een voorkeursbehandeling op dit forum. Misschien was Chan jaloers :woman_shrugging:t4:

2 likes

Hahaha ik kan dit account niet zien

Verdacht weer, of is het helemaal weg?

Ik kan m ook niet zien. Bestaat het niet meer of zijn wij geblokkeerd?

Ik kan m ook niet meer zien

Dat was snel :sweat_smile:

Gewoon weg, want ik heb geeneens Instagram en kan het met de link ook niet zien :slight_smile:

Misschien heeft de vriendin weer een nieuw projectje

6 likes

Hahaha. Wat laf

Hehe is t dr eindelijk gelukt omdat account te verwijderen.

10 likes