Where yo memes at?

Hahaha die tweede

5 likes

24 likes

37 likes

25 likes

29 likes

Hahahhhahahahah

1 like

Hee ik heb ook sterren boven mijn bed!
Als er hier dan een man voor het eerst slaapt en ze ziet denk ik “Oja. Glow in the dark sterren. Ik ben 30+”. Maar het is zo rustgevend <3 als ik ga verhuizen komen ze gewoon weer.

5 likes

Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik dat ook en ik mis ze, vond dat altijd zo gezellig.
Ben ook 30+ maar in mijn hoofd blijf ik voor altijd 18 :grin:

1 like

Of 8 :sweat_smile: want ik had ze nog liggen van mijn kindertijd :stuck_out_tongue:

1 like

Bij mij gingen ze pas rond mijn 16de op het plafond denk ik.
Was dat bij jou ook dat ze na een tijd niet meer goed plakte en ze dan naar beneden vielen en dan het liefst nog midden in de nacht? Heb er ooit zo één op mijn gezicht gekregen, ik kreeg bijna een hartverzakking…

7 likes

Nee deze zitten echt al jaren goed! Van vroeger herinner ik me niet meer. Die zaten volgens mij rond mijn bed geplakt en dat ging wel goed.

2 likes

28 likes

Stiekem was mijn behang best wel life goals: mijn behang was op de muur tegenover mijn bed wit met allemaal glow in the dark sterretjes erin. Dus ik had een hele sterretjesmuur :star_struck:

11 likes

Ziet er mooi uit! Ze zijn ook wat kleiner dan die standaard glow in the dark sterretjes ofniet? Waar heb je ze gekocht? Ik wil het namelijk ook maar dan het liefst hele kleine.

35 likes

Even voortbordurend op dit

42 likes

Neeeee haha geniaal

Hahahahaha die is geweldig!

Hier nog een:

24 likes

image

image

15 likes

43 likes