Where yo memes at?

Weet niet of dit echt telt als een meme, maar ik ben al tien minuten aan het huilen van het lachen om dit filmpje:

27 likes

Haha ja dat was ook het gedeelte waar ik echt niet meer bijkwam!

2 likes

Hahahahahaha ik ga stuk. Hoe hij gilt en dan vet random schelden in het Duits :joy:

2 likes

HAHAHAAH er is een filmpje waar hij zout in de goot steen doet want dat zou werken. En dan komt erineens poep uit die gootsteen. Ik kan het niet delen maar het staat in de reacties.

5 likes

Hahahah die gil doet me ook denken aan wolla pardon

1 like

Hahaha hij gaat ze opzuigen met een stofzuiger en die vliegt dan in de fik. MERDE BRULEE!!!

8 likes

Ik elke dag

12 likes

Omg, die vervolgfilmpjes had ik nog niet eens gezien :joy:

2 likes

NEEEE joh is dit echt? hahahaha wat erg!

3 likes

32 likes

32 likes

Deze blijft favoriet

Ik maak geen grap, ik heb met die Shabir een minor gedaan. Hij heeft echt een hoog piepstemmetje, wat je niet zou verwachten en durfde eigenlijk bijna nooit wat te zeggen. Een keer wel een beetje provocerend tegen Dick Schoof toen we een les van hem hadden maar verder niks We hadden ook een klas van Edwin Bakker van het centrum voor terrorisme en counterterrorisme en daar ging hij ook weleens mee in discussie. Heeel vaag deze beleving.

2 likes

Ja, sorry, ik was niet helemaal duidelijk, haha. In die tijd was hij ook een keer bij een praatprogramma omdat zijn bankrekening was geblokkeerd omdat hij dus gelinkt wordt aan terroristische groeperingen. Hij was toen ook best wel in opspraak (in ieder geval hier), dus ik vond het bijzonder om met iemand die vrij controversieel is in de “klas” te zitten. En dan zie ik een tweet van hem hier voorbij komen en denk ik daar weer aan.

1 like

45 likes

Whoever-Designed-This-Cake

37 likes

afbeelding

80 likes

Omg :pleading_face:

3 likes

47 likes

wow nostalgie, so true

1 like