Where yo memes at?

24 likes

12 likes

26 likes

Bijna het ergste van dit alles vind ik bijna dat ik nu 10x per dag dezelfde corona-memes op m’n scherm krijg.

19 likes

24 likes

11 likes

Ik zou naar een lezing gaan van Harry Potter op de uni. Ook gecanceld natuurlijk :sob:

Oh neee zo jammer.

1 like

Geen meme, wel Een heftig nieuwtje: soldaat van oranje kan dan wel ooit stoppen in nederland, maar gaat gewoon verder in Engeland!

24 likes

Hahahaha in het Engels klinkt de naam zo slecht.

15 likes

Ja alsof het over een soldaat gaat met z’n zakken vol sinaasappels :tangerine:

26 likes

Hahahaha klinkt heel raar. Beetje zoals die letterlijk vertaalde spreekwoorden. Now Comes the monkey out of the sleeve.

7 likes

Make that the cat wise

1 like

O m g wat leuk haha waarover en hoe dan en welke uni (als je dat wilt zeggen) ik ben jaloers!

1 like

Nee nee nee nee

Ja had er echt zin in! Over de populariteit van Harry Potter. Bij TU Eindhoven, hier is de link (wie weet wordt het nog ingehaald) https://studiumgenerale-eindhoven.nl/nl/programma/discussie/harry-potter-and-the-magic-of-imagination-17489/

2 likes

51 likes

Jazeker! Is voor iedereen toegankelijk, als niet student betaal je wel iets meer (dit was voor iedereen gratis btw).

1 like

27 likes

Door mijn verleden als DTP’er krijg ik echt een error in mijn hoofd van het feit dat de H een schreefletter is en de rest van de letters niet. :crazy_face:

14 likes