Hahaha so accurate deze
*DPD
Ik vind dit altijd zo raar. Ik vind DPD in Amsterdam echt de bommmm, altijd aardige bezorgers, ze geven een redelijk time frame en je kunt op de dag zelf meekijken zodat je eigenlijk altijd precies weet hoe laat de bezorger komt. Heerlijk.
DHL is echt HEL ‘we komen op woensdag of vrijdag tussen 05:00 en 19:00. Maar je hoeft niet thuis te zijn want we bellen toch niet aan. Je krijgt geen briefje in de brievenbus en we sturen je pakket gewoon weer retour want je was niet thuis.’
In mijn huidige woonplaats is DPD ook prima.
Kan ik neerzettoestemming geven en de auto volgen en het aantal stops. In mijn 2 vorige woonplaatsen was het drama en van de contacten die ik naar nog heb, is dat het blijkbaar nog steeds.
Het meest vervelend vond ik het als ze zonder langs te komen direct een pakket naar het depot stuurden, 35 km verderop.
Ik heb hier vrijwel altijd dezelfde DHL-bezorger en heb niks te klagen.
Hermes
Toevoeging: “en als je pakket met dure tv al een week kwijt is, zeggen we gewoon dat je op vakantie was!”…really DHL? Really?
Ik huil.
Of omdat ik me oud voel nu (groupie), of omdat het zo relatable is.
Toen ik in Amsterdam woonde had ik altijd drama met DPD. Bezorger die niet aanbelde, geen briefje in de brievenbus. 1 keer heb ik twee dagen nadat het pakketje bezorgd had moeten worden gebeld naar DPD om te kijken waar het was (ofc geen briefje in de bus) hadden ze mn pakketje gewoon teruggestuurd naar de zender (in Engeland), kan toch niet! Ook echt niet dat ze het naar een afhaalpunt hadden gebracht ofzo nee hoor
Dit doet gewoon pijn
@Daelyss Is dat niet gewoon DHL? Kreeg toen een mailtje van Hermes, maar kwam uiteindelijk een DHL bezorger
Ik had gewoon een Hermes bezorger, wel in België en kwam niet met de Hermes tas .
Maar die zijn altijd te laat, weten nooit waar mijn pakketje is.
? Snap dit niet echt?
Say what En je kan er ook niet tegenin he, want gewoon zeggen “hallo, ik ben niet op vakantie”, doet ze ook niets want zij hebben bepaald dat je dat wel was.
DHL, echt het duivelsgebroed van de postwereld als je het mij vraagt #sorrynotsorry
Nou dat die kinderliedjes echt niet meer kunnen, maar veel oudere mensen dat nog steeds zingen, omdat ze er enkel onschuld in zien, want kinderen vinden het leuk
Dit
Ze konden ook geen antwoord geven hoe ze er überhaupt bij kwamen dat we op vakantie waren haha. Ze zijn helemaal niet aan de deur geweest. Gelukkig is die tv wel nog terrecht komen en gewoon bezorgd.