Where yo memes at?

Hahah er staat: Me, online shopping since lockdown. En dan een filmpje van die man in het Britse parlement die ORDER ORDER roept.

5 likes

afbeelding

15 likes

37 likes

12 likes

18 likes

Intense flashbacks… Dat was zo kut… Ik ben het net eens gaan opzoeken waarom dat nou zo lang duurde en blijkbaar waren ze door hun bronmateriaal heen omdat ze voorliepen op de manga… dus ze moesten tijd rekken tot het verhaal af was…

8 likes

Hahahah wat erg! Nou gelukkig was die manga dan eerder af dan het volgende boek van ASOIAF. Stel je voor dat de makers van Game of Thrones hadden besloten te rekken tot het nieuwe boek er was. Jarenlang inzoomen op Jon die een beetje ligt te liggen :biggrin:

6 likes

Dat bedacht ik na het plaatsen ook :cry: Keek eigenlijk alleen om voor de boeken niet gespoilerd te worden door tvkijkers (i did my waiting!!!), maar weet niet meer wat erger is :cry: :cry:

Edit: om on topic te blijven hier:

afbeelding

5 likes

ik ga er voor mn eigen bescherming 100% vanuit dat hij dood is voor het af is en we het nooit zullen weten
dan kan het alleen maar meevallen

2 likes

Hij zei dinsdag nog dat hij bezig is met schrijven. Eerst was het een verboden ontwerp dus er is wel vooruitgang!

1 like

64 likes

63 likes

Goddamnit. Carole back at it again.

2 likes

37 likes

39 likes

27 likes

84 likes

hahahaha dit is helaas zo waar

78 likes

51 likes

Geen meme, maar ik vond het wel heel droog. Bij een oorthermometer ‘anderen kochten ook: aardappelpuree’

54 likes