Hahah er staat: Me, online shopping since lockdown. En dan een filmpje van die man in het Britse parlement die ORDER ORDER roept.
Intense flashbacks… Dat was zo kut… Ik ben het net eens gaan opzoeken waarom dat nou zo lang duurde en blijkbaar waren ze door hun bronmateriaal heen omdat ze voorliepen op de manga… dus ze moesten tijd rekken tot het verhaal af was…
Hahahah wat erg! Nou gelukkig was die manga dan eerder af dan het volgende boek van ASOIAF. Stel je voor dat de makers van Game of Thrones hadden besloten te rekken tot het nieuwe boek er was. Jarenlang inzoomen op Jon die een beetje ligt te liggen
Dat bedacht ik na het plaatsen ook Keek eigenlijk alleen om voor de boeken niet gespoilerd te worden door tvkijkers (i did my waiting!!!), maar weet niet meer wat erger is
Edit: om on topic te blijven hier:
ik ga er voor mn eigen bescherming 100% vanuit dat hij dood is voor het af is en we het nooit zullen weten
dan kan het alleen maar meevallen
Hij zei dinsdag nog dat hij bezig is met schrijven. Eerst was het een verboden ontwerp dus er is wel vooruitgang!
Goddamnit. Carole back at it again.