Where yo memes at?

Zou ze zwanger geworden zijn van standje 69…

38 likes

34 likes

Dit lied doet mij altijd aan mijn eerste zuipvakantie denken toen ik 16 was en dit in de hitlijsten stond.

Die goede oude tijd :disappointed_relieved:

Je heb geen slechte herinneringen nodig om agressief te worden van dat lied

8 likes

Waar ik eerder woonde hadden ze het ook. Gemaakt en neergezet door haar vader.

Oh god janken ja. Dit is bij mij in de buurt. Morgenochtend ff die baby lek steken.

4 likes

Volgens die chick van Lil Kleine had ze een baby in haar maagje, dus wie weet. De wonderen zijn nog niet de wereld uit

10 likes

200

BAH, wie heeft dat ooit verzonnen. Doen ze dat ook in andere landen of is het alleen Nederland zo erg gesteld?

1 like

Ben bang dat dit typisch Hollandse cultuur is :confounded:

Dit bord ook, hier is de man de uitvoerder. Hij heeft alleen z’n zaad moeten lozen :fu:t4:

a67dd387257d5344f7a112dbe22f447b

5 likes

Misschien lag zij wel als een dode zeester op bed toen ze het deden. Tja…

3 likes

Nou als je al zo’n afschuwelijk bord in de tuin zet zou ik nog wel de vrouw dan de uitvoerder noemen. Alsof dat kind met een keer hoesten dr uit is komen rollen.

8 likes

Gelukkig is het bord meestal een stuk minder ordinair. Al zou ik geen één bord in m’n tuin willen :tired_face:

46 likes

22 likes

Hahahahaah zoiets had een collega van mij zelf laten maken… En ze waren er zo trots op dat het bij de babyborrel ook nog eens aan de zaal stond!

Wat een duivels dilemma als je schoonouders zo’n bord voor je hebben laten maken.
Die baby kan je moeilijk terugstoppen. Je kan die mensen goed gebruiken om op te passen. Al zullen ze dan niet de beste invloed op je kind hebben, dus wellicht maar niet oppassen. Daar krijg je dan weer ruzie over met je partner. Maar wil je een partner die mensen steunt die zo’n bord een goed idee vinden?
Wegrennen dan? Waarheen? En de baby? Achterlaten? Meenemen? :coffee:

2 likes

Ik voel me heel dom, maar ik snap de onderste niet?

36 likes