Kan iemand in Rotterdam aub even checken of deze leeuw weer oké is.
Hahaha z’n achterpoten in de lucht op de eerste foto 

Leave Mufasa alone! Arm leeuwtje!
Hahahahahahaha ik ga stuk
haha ik vind dit heel zielig en hilarisch tegelijkertijd.
Aaaah arme Aapel haha! Maar hij kijkt altijd zo, vind hem altijd zo vermoeid eruit zien ofzo. Arme dier is al best ‘oud’, 11 jaar. Volgens Wikipedia worden leeuwen gemiddeld 10-14 in het wild.
Ik zag deze net voorbij komen en ik dacht eerst echt dat alleen ik dit had
. Soms nog erger zelfs, dat ik de weg/locatie op Google maps opzoek.
Nee joh, ik heb wel eens in street view gekeken hoe een plek “er in het echt” uit zag, en ken zelfs mensen die een paar dagen eerder alvast “proef gaan rijden”. 
Ik heb dit met wc’s als je niet weet waar die zijn 
Haha ja, dat je dan zo zelfbewust in bijvoorbeeld een restaurant loopt te zoeken en het gevoel hebt dat iedereen naar je kijkt.
Ik vraag altijd aan degene met wie ik ben of die weet waar het toilet is en anders vraag ik het ‘onderweg’ aan bijvoorbeeld de bar of iemand van de bediening. Scheelt weer!
Haha maar écht! Ik loop dan liever nog een kwartier naar locatie dan dat ik zou moeten fileparkeren 
Ik loop altijd extra langzaam als ik niet precies waar ik heen moet. Of terwijl ik zogenaamd op m’n telefoon kijk
Haha mijn opa is de dag voor mijn diploma uitreiking alvast van Rotterdam naar Amsterdam gereden om te kijken waar het precies was en waar hij dan kon parkeren enzo