Where yo memes at?

Nee joh, ik heb wel eens in street view gekeken hoe een plek “er in het echt” uit zag, en ken zelfs mensen die een paar dagen eerder alvast “proef gaan rijden”. :sweat_smile:

1 like

Ik heb dit met wc’s als je niet weet waar die zijn :sweat_smile:

3 likes

Haha ja, dat je dan zo zelfbewust in bijvoorbeeld een restaurant loopt te zoeken en het gevoel hebt dat iedereen naar je kijkt.

4 likes

Ik vraag altijd aan degene met wie ik ben of die weet waar het toilet is en anders vraag ik het ‘onderweg’ aan bijvoorbeeld de bar of iemand van de bediening. Scheelt weer!

Haha maar écht! Ik loop dan liever nog een kwartier naar locatie dan dat ik zou moeten fileparkeren :weary:

2 likes

Ik loop altijd extra langzaam als ik niet precies waar ik heen moet. Of terwijl ik zogenaamd op m’n telefoon kijk

1 like

Haha mijn opa is de dag voor mijn diploma uitreiking alvast van Rotterdam naar Amsterdam gereden om te kijken waar het precies was en waar hij dan kon parkeren enzo :smiling_face_with_three_hearts:

68 likes

40 likes

19 likes

Ik ga weleens rondrijden in streetview om alvast te kijken hoe het eruit ziet.
Heb ook nog ergens een screenshot van toen ik zo een keer zag dat de Google-auto een eend had platgereden

2 likes

Ahhh nee, wat zielig!! :cry:

Dit was vanmiddag, hij heeft het overleefd hoor! Hij is er wel nog van aan het bijkomen denk ik.

Maar vermoeid is wel zijn look ja @Axolotl

65 likes

Die onderste foto😂 net of ik in de spiegel kijk als ik net uit bed kom en de kinderen aan m’n kop zeuren

34 likes

Hahaha arme leeuw, die zal goed moe zijn.
Superleuk dat je het gecheckt hebt! :heart:

1 like

Ik vind ‘m precies een kruising tussen Mufasa en Scar. Net of hij het simpele broertje is, net als Ed bij de hyena’s.

23 likes

43 likes

45 likes

Ben ik zo’n viesnek? Wat is dat laatste dan wel? :sob:

hahaha het duurde bij mij ook even maar ik denk dat je twee handpalmen zien die de aarde vasthouden.

12 likes

Zoooo slecht plaatje :joy: