Where yo memes at?

H&M

Alsof je vader jouw Missoni jasje heeft gejat😫

1 like

Ik heb bij hem altijd het idee dat als zijn zoon een meisje mee naar huis zou nemen om voor te stellen aan zijn ouders, dat hij daar dan mee vandoor zou proberen te gaan.

36 likes

Die schoentjes :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Jaaa dit is treffend

1 like

Is dit rob de nijs?

pardon?

26 likes

Hahahaa huh, is het matthijs? Ik ben net wakker, help me ff.

7 likes

Jaaa die getuite lipjes herken je toch uit duizenden?

2 likes

Nu je het zegt ja, jeetje. Wist niet dat hij in zijn vrije tijd zo glad door het leven ging.

2 likes

Of Pirates of The Carribean -filmmuziek met een gratis crappy piano.

2 likes

Ik vind het best gek dat we hier nou iemands outfit af gaan zeiken :sweat_smile:
Ik vind het niet mooi maar wel tof dat iemand gewoon draagt wat hij wil, ik zie soms ook foto’s van vrouwen in outfits dat ik denk “nou, doe maar niet” maar zou het niet hier posten (inclusief analyse waarom iemand dat draagt @kali)

3 likes

Ik vond de jaloers op Marco Borsato’s player swag een grotere belediging :sweat_smile:

1 like

Heeft iemand toevallig die meme bij de hand van Trump op Twitter die zegt het land te verlaten en Biden zegt daarop; Ok bi den

:sweat_smile::joy:

edit: gevonden :joy:

26 likes

Volgens mij weer ie niet of ie moet lachen of huilen

1 like

15 likes

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap het niet helemaal, hij praat tegen z’n vriendin alsof ze een koe is met nog maar 1 jaar te leven en dat is grappig ofzo?

16 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.