Hahahaha elke horrorfilm ooit
“Ik hoor iets raars”, laten we gaan kijken. Afro Amerikanen zijn altijd de enige in Amerikaanse horrorfilms die normale mensen lijken en geen achterlijke keuzes maken.
Hahahaha elke horrorfilm ooit
“Ik hoor iets raars”, laten we gaan kijken. Afro Amerikanen zijn altijd de enige in Amerikaanse horrorfilms die normale mensen lijken en geen achterlijke keuzes maken.
En dan gaan ze ook nog eens heel hard roepen ’ hello, is there anyone out there?’
“Halllo?!?! Iemand daar op zolder waar je alleen met een gammele ladder kan komen en waar geen licht is, maar wel dozen vol met poppen en schemerige gestaltes in de verte??”
Ja haha. He weet je wat! Het is echt een goed idee om die donkere kelder in te gaan zonder zaklamp en de kelderdeur achter mij dicht te doen.
Waarom een zaklamp gebruiken als je ook 1 voor 1 lucifers kan afsteken?!
Hoe was die film??
Mar zijn jammer genoeg altijd de eerste die sterven
Neeeee 3e! Eerst is er altijd een voorstukje van 5 jaar geleden waarin een wit stelletje samen op pad is in een afgelegen bos/spookachtig huis/ondergronds tunnelstelsel waar ze elkaar ~plagen met “je bent toch niet bang” en dan ontzettend ~in de mood raken van hun avontuur en middenin een vrijsessie worden afgemaakt door een ongeziene aanvaller.
Dan springt het 5 jaar vooruit en een groep van 5 mensen gaat naar het huis, want ze willen weten wat er echt aan de hand is en ze geloven toch niet in bullshit!!! Er zit een stelletje bij van een 30 jarige highschool witte sporter en zijn domme blonde vriendin die altijd is gekleed in een kort rokje. Die jongen gelooft niet in horror, het meisje wel. De donkere jongen is de enige met een stel hersenen en zegt steeds “nee, we splitten niet, nee we gaan die schuur niet in, nee we gaan geen glaasje draaien” maar niemand luistert naar hem en in de groep van 5 blijft hij als enige over en wordt al snel het eerste slachtoffer. Als zn vrienden hem dood zien komen ze nog niet tot de conclusie dat het allemaal mis is, het komt heus nog goed. Want de enige slimme persoon is dood.
Daarna sterft de vriendin van de sporter en nu gelooft hij wel in het kwaad en ook dat hij het kan verslaan. Er is nog een witte jongen, een artistiek type dat het allemaal eng vindt en het meisje op wie hij al 5 jaar een geheime crush heeft, een mysterieuze, knappe en onschuldige maagd. Eerst sterft de sporter op gruwelijke wijze, dan sterft art boy om de mysterieuze maagd te redden. Zij is nog een half uur alleen met de aanvaller en overleeft het ternauwernood.
1 jaar later keert ze in deel 2 terug met een nieuwe groep vrienden om haar oude vriendengroep te wreken.
Einde.
Hahhaha echt een mengeling van i know what you did last summer en house of wax
Ik herken volgens mij ook nog een vleugje cabin in the woods en scream
Omg van welke serie is dit ook weer??
NOT THE MAMA
Over de horrorfilm discussie. Ik zat weleens een film te kijken waar de moordenaar uiteindelijk wraak nam op het slachtoffer, omdat die verantwoordelijk was voor het vermoorden van zijn hele familie, en dat gesprek ging serieus zo.
‘Because of you my entire family got killed’.
Slachtoffer: ‘Man, that was 25 years ago’.
Zo van ahhhh joh daar ben je nou toch wel overheen zeker? Ik wist niet wat ik zag joh, het was ook gewoon serieus