Where yo memes at?

Hahaha echt he. Ik voel zelfs een soort zenuwpijn in mijn voortanden als ik hiernaar kijk.

3 likes

O bleeehh mag dit in een spoiler

8 likes

Ai caramba die 2e

Dit is afschuwelijk! Ben helemaal naar hahaha

2 likes

gadverdamme ik kan hier echt niet tegen :nauseated_face: word hier echt heel erg naar van

1 like

Ik voel de fysieke pijn die ik had toen mijn voortanden net afgebroken waren

Gaat echt door merg en been >_<

1 like

Zou je dit bericht misschien weg willen halen of in een spoiler zetten met 'schokkende beelden’erbij ofzo? Lijkt voor een ander misschien overdreven maar ik vind het letterlijk een soort marteling om naar te kijken. :pensive:

10 likes

@tubing @Zemraluani

Het is me gelukt om het in een spoiler te zetten.

4 likes

Als je op een spoiler foto klikt om hem weer ā€˜in te klappen’ zoomt hij in. Find out the hard way.

4 likes

Ik stond net onder de douche en dacht aan dit plaatje, en ik kreeg zulke koude rillingen dat ik de douche even wat warmer heb gezet. Brrr. Dit is echt mijn ergste nachtmerrie.

Elke keer dat ik hier kom en mensen iets zeggen over ā€˜het plaatje’ krijg ik ook weer helemaal zo’n naar gevoel hahaha mijn god wat een impact heb je gemaakt @Lemur.

4 likes

He, maar kan dat echt? Je tand afknippen met zo’n apparaat? Ik word echt heel naar hiervan maar ik wil het ook weten. Is dit nu wat ze een intrusieve gedachte noemen? ā€œWat als ik probeer mijn tand af te knippen met een nagelknippertjeā€. Nope nope nope nope.

Nee is naar mijn weten (als mondhygiƫnist) niet mogelijk. Een tand kan je echt niet kapot knippen met een nagelknipper. Heb je wel een tang voor nodig of een stoeptegel (door te vallen ofzo :sweat_smile:)

afbeelding

Dan maar eentje met het thema lunch als afleiding zo bijna rond lunchtijd :joy::+1:t4:

20 likes

Ik blijf alle variaties op deze meme echt waarderen. Wie heeft ooit bedacht om die vrouw en die kat te combineren?

Diegene verdient een Nobelprijs voor de niet-woordelijke literatuur.

34 likes

FB_IMG_1570536133347

64 likes

Sorry!!! Het was niet mijn bedoeling iedereen zo van slag te maken. Ik had me niet bedacht dat het misschien voor anderen zo heftig was.

2 likes

Het is denk ik ook bedoeld om ongemakkelijkheid te veroorzaken
@Lemur ik vond het enig haha

6 likes

Nou zal ik hem maar gewoon verwijderen dan? Lijkt me een betere optie want de spoiler is blijkbaar ook niet voldoende. Nogmaals, het is niet mijn bedoeling geweest iemand te shockeren.

Ik vond hem zelf wel ongemakkelijk maar absoluut niet zo heftig als sommige reacties hier. Maar zoals ik al aangaf heb ik daar bij het plaatsen geen rekening mee gehouden. Sorry.

6 likes

In mijn beleving was het een beetje zoals die fail army videos enzo. Dat vind ik ook grappig om te kijken maar soms ook ongemakkelijk. Ben blij dat er in ieder geval 1 iemand is die het ook wel vermakelijk vond.