Where yo memes at?

14 likes

hahahahaha @Deftige-hengst al die memes

Wat lief

13 likes

6 likes

Dat Giel Beelen hem nog niet ontdekt heeft

1 like

Hahhahah ik kende deze nog niet van die leeuw. Ik ging helemaal stuk :rofl::rofl:

Hahahaha die kende ik niet zoo grappig. Ik vind die man trouwens wel een hele fijne stem hebben om naar te luisteren :redface:

1 like
9 likes

Deze is al oud, maar ik ga er nog steeds stuk om.

4 likes
4 likes

Wat is hier de context van? Is dit voor een winkel of een product? Een datingsite? Danslessen?

1 like

Geen idee eigenlijk. Sommigen zeggen dat het een auditie is voor reclamefilmpje voor een winkel, anderen zeggen dat het gewoon een improvisatie-oefening is van een bepaalde acteerschool.

De website Know Your Meme zegt dit:
“You Could Stop At Five Or Six Stores” is a scripted line repeatedly uttered by several actors while auditioning for an unknown commercial at the Sarantos Studio of Acting.[6] The quote rose to online notoriety and became a popular subject of parodies after an edited montage reel of the audition, which consists of various actors awkwardly delivering the tagline along with other off-screen commentaries and dramatic poses, was uploaded to YouTube in 2010."

2 likes

Haha altijd als mijn vriend of ik het woord ‘cola light’ in de mond neemt zingt de ander dit lied.

*dit is al de tweede keer dat ik hem noem in dit topic. Samen memes en filmpjes kijken is onze hobby.

1 like

Een oude bekende

10 likes

Was deze al geplaatst?
26 likes

Excuseer me ik moet schijten.

5 likes
2 likes
6 likes

Deze blijft gewoon geniaal